Projektové studie z roku 2008 – šikmý výtah Twinliner U25 vizualizace pozemní lanové dráhy /šikmého výtahu, spojujícího břeh Dyje s hradem.
Zdroj: Archiv Městského úřadu Znojmo
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Horní stanice lanovky podle projektu vídeňské firmy F. Wertheim and Co. z roku 1904.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Projekt lanové dráhy od Sigmunda Machattiho, 1932.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Projekt lanové dráhy od Sigmunda Machattiho, 1932, horní stanice.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Projekt „pohyblivého chodníku“ z údolí Gránic, konec 20. let 20. století.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Detaily z projektu firmy Adolf Bleichert z roku 1911.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Projekt lanové dráhy od Sigmunda Machattiho, 1932, profil trasy.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Studie z roku 2008.
Zdroj: Archiv Městského úřadu Znojmo
Projekt lanové dráhy kanceláře Adolf Beran, zastoupení firmy Bleichert, 1933.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Dolní stanice lanovky a náčrt konstrukce vozu lanovky podle projektu vídeňské firmy F. Wertheim and Co. z roku 1904.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Projektové studie z roku 2008 – šikmý výtah Twinliner U25 vizualizace pozemní lanové dráhy /šikmého výtahu, spojujícího břeh Dyje s hradem.
Zdroj: Archiv Městského úřadu Znojmo
Projekt lanové dráhy od firmy Adolf Bleichert z roku 1911.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Projekt lanové dráhy od Sigmunda Machattiho, 1932, horní stanice.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda
Projekt pohyblivého chodníku“ z údolí Gránic, konec 20. let 20. století.
Zdroj: z fondů Státního oblastního archívu Znojmo, repro Otto Bouda