Hudební kritik Jan Rejžek bavil posluchače ve Znojmě

Znojmo /FOTOGALERIE/ – Především připomenutí hudby, kterou stvořil nedávno zesnulý britský zpěvák David Bowie, patřila úvodní část úterního Kaleidoskopu Jana Rejžka s podtitulem Hudba, kterou na Radiožurnálu neuslyšíte.

20.1.2016

Hudební kritik Jan Rejžek bavil v úterý v podvečer posluchače v Městské knihovně ve Znojmě.Foto: DENÍK/Dalibor Krutiš

Známý hudební kritik a publicista přijel v podvečer do Znojma, aby v městské knihovně pohovořil o muzice a také své knize s názvem Jak tohle vůbec můžete otisknout! „Napsala mi kdysi jistá žena, která se jazykem, jehož používal Gustáv Husák a dnes také Andrej Babiš, ohradila k mé kritice písně. Interpretovala ji Hana Zagorová a jmenovala se Usnul nám, spí," řekl Rejžek a citoval z dopisu. „Pane Rejžek, máte vy vůbec rád děti? Podle všeho ne, protože taký človek neprskne takové výlevy jako vy na uspávanku Usnul nám, spí. Je to písnička náhodou moc krásná a Hanka Zagorová, ktorá i když děti nemá, umí to prednésť, jako by měla dětí pět. Vy byste sa hodil k lopatě, vy debile," rozesmál desítky posluchačů čtením ze své knihy Rejžek.

Autor: Dalibor Krutiš

20.1.2016 VSTUP DO DISKUSE

Dopravní nehoda, ilustrační foto.

V Krumlově havaroval čtyřiašedesátiletý motorkář. Skončil v nemocnici

Začíná cyklosezona, cyklobusy jezdí už od Velikonoc

Glyfosát? Povolujeme jej, sdělila Unie. Zemědělce to potěšilo

Jižní Morava - Herbicidní látka glyfosát, která se používá například na hubení plevele, není rakovinotvorná a zemědělci ji mohou dál používat. Definitivně to potvrdila Evropská agentura pro chemické látky.

Novorozená miminka Znojemska 17. týdne 2017

Znojmo – Novorozená miminka 17. týdne roku 2017. Celá redakce přeje novorozeným miminkům vše nejlepší do začínajícího života.

Šéf záchranky Růžička: Budu pracovat dál jako řadový lékař

Znojmo /ROZHOVOR/ – Ve funkci vedoucího lékaře znojemského Územního oddělení Znojmo Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje skončil k poslednímu dubnu doktor Arnošt Růžička. Za svůj profesní život u záchranky zasahoval u tisíců případů, kdy bylo potřeba poskytnout zraněným lidem první pomoc často i v případech, kdy po vážných dopravních nehodách bojovali o život.

Děti na internetu prodávají své nahé fotky a nabízí i sex, říká policistka

Jižní Morava /ROZHOVOR/ - Internetový fenomén Modrá velryba, který skrze sérii úkolů, jež mohou vést až k sebevraždám, ovlivňuje děti a teenagery, se objevil i v České republice. Tvrdí to policisté, konkrétní případy ale nechtějí zveřejnit. Medializace fenoménu, který mezi lidmi vyvolal velký ohlas, nebyl dobrý krok podle jihomoravské policejní koordinátorky prevence Zdeňky Procházkové. „Už je to moc nafouknuté. Podobná nebezpečí jsou na internetu pořád, jen se pokaždé jinak nazývají," tvrdí.