Loni v létě přitom Boudovi proslavili Znojmo tím, že získali v téže soutěži ocenění, které se dalo přirovnat k potravinářskému Oscarovi. Tým odborníků ocenil nejvýše jejich želé z ledového vína Rulandské modré, které dostalo tři hvězdy, dvě hvězdy pak získalo želé z ledového vína Tramín červený a višňový džem si odnesl jednu hvězdu.

Letos na jaře bodovala jejich pomerančová marmeláda v anglické soutěži The World's Original Marmelade Awards.

Ve světě tak dávají svými sladkými delikatesami vědět o Znojmě. „Opakovaný mezinárodní úspěch manželů Boudových vydá za kdejakou placenou reklamní kampaň," vyzdvihl úspěšné podnikatele znojemský odborník na marketing Pavel Kovařík. Jídlo podle něho prodává zemi i region. Speciality Zuzany a Otto Boudových z regionálních surovin se dočkaly také ocenění na domácí půdě. Hned šest výrobků dostalo označení Chuť jižní Moravy.

Účast v soutěžích Boudovým pomáhá dostat své výrobky více do povědomí zákazníků. „Ví se o nás. Navíc spousta lidí si chce výrobek vyzkoušet, když zjistí, že dostal cenu v zahraničí," uzavřel Bouda.

Pro blížící se Okurkové slavnosti chystají Boudovi limitovanou edici kvašákového čatní.