V prosinci mají v plánu rozjet stejné služby i pro dámy. Součástí jejich výroby jsou i sportovní oděvy.

Cesta k vysněné značce nebyla ale vůbec jednoduchá. „Dříve jsem pracoval jako oděvní asistent a mám za sebou i základy etikety. Přátelé ode mě chtěli rady ohledně oblékání a protokolu, tak jsem se rozhodl založit vlastní firmu," vzpomínal Tureček.

Avšak poté, co se myšlenka začala měnit ve skutečnost, našel si švadleny, skláře, řezbáře a objednal potřebný materiál, nastal zvrat. „Původně jsem chtěl dělat na sebe a mít investora. Jenže se to celé zvrtlo, a já skončil s očima pro pláč. A ještě jednou o půl roku později," doplňuje se smíchem, teď už úspěšný otec oděvní značky.

Tehdy měl na krku obrovský dluh, ale nevzdal se. Šel jinou cestou a našel si plnohodnotného obchodního partnera, se kterým založili společnou firmu.

Přiznává, že začátky byly velmi těžké, postupně se ale začalo blýskat na lepší časy. Nejtěžší bylo zklamání po počátečním nadšení. „Myslel jsem, že všichni budou z nové značky unešení stejně jako já, ale ono to chvilku trvá, než lidi nové věci přijmou," zamýšlí se zpětně pětadvacetile­tý muž.

Nyní se specializuje na výrobu obleků na zakázku. Nejvíce jsou v kurzu svatební. „V tomto jsme jedineční. Zákazník řekne, že chce brokátovou kravatu, tak prostě objednám látku a ušijeme ji. Slovo ne u nás neznáme," pyšnil se Tureček.

Rozhodl se jít lehce netradičním směrem. Kromě obvyklých pánských motýlků vyrábí i dřevěné a skleněné varianty. Ty jsou v poslední době hodně oblíbené. „Jsou opravdu ručně vyrobené, takže pokud zákazník chce motýlek s originálním námětem podle sebe, bude ho mít," říká Tureček, který si nejvíce oblíbil podkolenky s kačenkami a košili s různobarevnými knoflíky.

Do budoucna má jasný cíl. Přesunout kancelář z Břeclavi do Hodonína a založit pobočky v Brně a Praze.