VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do vinobraní jdou pražské agentury

Znojmo – Pod taktovkou manažerů pražské agentury se bude letos konat Znojemské historické vinobraní. A to bez ohledu na to, kdo se v pátek stane vítězem výběrového řízení na pořadatele největší tuzemské oslavy vína.

1.6.2011 26
SDÍLEJ:

Ilustrační fotografieFoto: DENÍK/archiv

Představitelé Znojma a Znojemské Besedy totiž po včerejším otevření zaslaných nabídek zjistili, že mezi uchazeči o organizování vinobraní jsou právě jen dvě pražské agentury.

Jak Part agency, tak i MVP agency jsou přitom firmy, které už mají leccos za sebou. Part agency zastupuje desítky českých umělců, jejím kreativním ředitelem je známý diskžokej a populární moderátor Martin Hrdinka. MVP agency je zase pořadatelem například EFFIE – prestižního předávání cen pro nejefektivnější reklamní kampaně, festivalu volného času Ladronkafest či tvůrcem grafického řešení soutěže oceňující nejlepší české knihy Magnesia Litera.

Ani jedna z agentur zatím nechce z klobouku vytáhnout své programové trumfy. „Vzhledem k tomu, že výběrové řízení teprve probíhá, by to bylo předčasné. Můžeme pouze prozradit, že máme pro vinobraní připravený velmi atraktivní a kvalitní program plný zajímavých osobností,“ sdělila jen obecně členka představenstva Part agency Miriam Nosková.

„Vinobraní koncipujeme jako výjimečnou akci plnou zábavných aktivit pro celou rodinu. Chtěli bychom nabídnout celou řadu možností, jak se zapojit do programu. Ať už v průvodu, v různých soutěžích, hrách, v pouličním divadle, rytířských kláních či specializovaném programu pro děti. Akce je přehlídkou současnosti i historie vinařského kraje a neměla by být přehlídkou české pop music ani hvězdiček Superstar,“ nebyl konkrétnější ani Jan Polouček z MVP agency.

„Znojemské vinobraní bychom rádi vrátili ke kořenům, kde na prvním místě jde o tradici vína, historickou podívanou – letos výjimečně spojenou s oslavou sedmi set let od počátku vlády krále Jana Lucemburského, a pestrý program v celém centru města. Sázíme na programové rozdělení dle věkových skupin tak, aby si každá cílová skupina našla svou zábavu. Věříme, že tento nový koncept, obsazení moderátorů i účinkujících udrží ve Znojmě místní, přiláká nové návštěvníky a přesvědčí i ty, kteří na Znojemské vinobraní přestali jezdit,“ dodal Polouček.

Nízký rozpočet

Do soutěže se naopak vůbec nepřihlásily dvě znojemské agentury, které vinobraní pořádaly v minulých letech. A důvod mají stejný. Kvůli nižšímu rozpočtu není podle nich možné dodat celý poptávaný objem zakázky. Město letos hodlá zaplatit za svou největší akci necelých šest milionů korun bez daně. Tedy asi o čtvrtinu méně než vloni.

„Na akci se ušetřit dá, nelze ale v tom případě dodržet celý rozsah zakázky. Pokud samozřejmě vítězná firma nedokryje chybějící finance penězi od sponzorů. Takové ale já, vzhledem k pozdnímu termínu soutěže, žádné neznám,“ řekl majitel agentury Bravissimo Luboš Vitanovský.

Podobně mluvil i Petr Kofroň z agentury Kofroň Production & Advertising. „Pokud bychom chtěli odvést dobrou práci, dodržet minimálně loňskou kvalitu a městem daný rozsah zadání, není možné se vejít do sníženého rozpočtu. Po propočítání nákladů jsme proto ani nepodali nabídku,“ dodal Kofroň.

Pražské agentury se ale údajně do rozpočtu vejdou. „Jinak bychom se výběrového řízení neúčastnili. S pořádáním akcí tohoto typu máme zkušenosti – jsme například organizátory hudebních cen TV stanice Óčko, a připravit vinobraní pro Znojmo určitě zvládneme,“ ujistila Nosková.
„Přípravě nabídky se věnovalo naše produkční oddělení více než pět týdnů. Jsou to lidé s mnoha zkušenostmi. Kromě bohatých produkčních zkušeností máme také dobré schopnosti při zajišťování sponzorů i mediálních partnerů. Stačí se podívat na stránky našich akcí. Věříme proto, že dokážeme garantovat dodání celého rozsahu zakázky za uvedou cenu,“ řekl Polouček.

Komise složená ze zástupců města i Znojemské Besedy vybere vítěze soutěže už v pátek. „Poté začne běžet patnáctidenní odvolací lhůta. Pokud se nikdo neodvolá, mohli bychom podepsat smlouvu s vítězem v druhé polovině června,“ doplnil ředitel Znojemské Besedy Dušan Varga.

Autor: Daniel Smola

1.6.2011 VSTUP DO DISKUSE 26
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Jak reklamovat koupený dům či byt

Ilustrační foto.

Mobilní rozhlas pomůže také v krizi, slibuje autor. V kraji ho využívá 39 obcí

Zábava v plastové kouli? Lide v ní hrají fotbal nebo se promenádují po vodě

Jižní Morava /LÉTO V POHYBU, INFOGRAFIKA/ - Koho by nelákalo chodit po vodě? I na jižní Moravě si zájemci mohou aspoň vzdáleně vyzkoušet, jaké to je. Na čtyřech místech v regionu lze otestovat aquazorbing, tedy pohyb v nafouknuté plastové kouli na hladině. Věnuje se mu sedmý díl seriálu Deníku Rovnost Léto v pohybu.

Zarážení hory pomáhá ochránit vinohrady. Vinaři soudili i skupinku zlodějů

Tasovice /VIDEO/ - Slavnost Zarážení hory pořádali v sobotu už potřetí obyvatelé Tasovic a Spolek vinařů svatého Klementa. Všude bylo plno vína, krojů a moravských písní. "Věřím, že se všichni při písničce a skleničce dobrého vína společně pobavíme a navíc pomůžeme ochránit naše vinohrady v době zrání před chorobami, špačky, zlým počasím a zloději. Hrdě můžeme prohlásit, že naše právo platí už od šestého století," řekl na úvod za pořadatele slavnosti František Houšť.

Kometa a Orli se bijí i v přípravě: Nenecháme si všechno líbit, říkají

Brno, Znojmo – Přátelské utkání v hokeji? Spíš používejme termín přípravné. O nevraživost a bitky totiž není nouze ani v letošním létě. I hokejisté jihomoravských celků Komety Brno a Orlů Znojmo už při prověrkách na novou sezonu shodili rukavice. „Párkrát jsem se porval i v přátelácích. Nerozlišuju, jestli je to příprava, nebo ostrý zápas, každý jde do utkání naplno,“ řekl znojemský bek Jan Lattner.

Na táboře se každoročně vracím do dětství, říká vedoucí skautského oddílu

Vyškov - Jednu košili nosí, i když ne dennodenně, už patnáct let. Přesně tak dlouho je Helena Dvořáková z Vyškova skautkou. Ke kroji, který si tehdy pořídila, se váže spousta jejích vzpomínek. „Abych se stala členkou Junáku, maminka na mě ušila boudu. Teď si život bez skautingu neumím představit,“ říká pětadvacetiletá vedoucí vyškovského dívčího oddílu Kasiopea, která se stará o sedmnáct jeho členek. Podesáté s nimi letos jako hlavní vedoucí vyrazila na tábor do Otaslavic.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení