VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do vinobraní jdou pražské agentury

Znojmo – Pod taktovkou manažerů pražské agentury se bude letos konat Znojemské historické vinobraní. A to bez ohledu na to, kdo se v pátek stane vítězem výběrového řízení na pořadatele největší tuzemské oslavy vína.

1.6.2011 26
SDÍLEJ:

Ilustrační fotografieFoto: DENÍK/archiv

Představitelé Znojma a Znojemské Besedy totiž po včerejším otevření zaslaných nabídek zjistili, že mezi uchazeči o organizování vinobraní jsou právě jen dvě pražské agentury.

Jak Part agency, tak i MVP agency jsou přitom firmy, které už mají leccos za sebou. Part agency zastupuje desítky českých umělců, jejím kreativním ředitelem je známý diskžokej a populární moderátor Martin Hrdinka. MVP agency je zase pořadatelem například EFFIE – prestižního předávání cen pro nejefektivnější reklamní kampaně, festivalu volného času Ladronkafest či tvůrcem grafického řešení soutěže oceňující nejlepší české knihy Magnesia Litera.

Ani jedna z agentur zatím nechce z klobouku vytáhnout své programové trumfy. „Vzhledem k tomu, že výběrové řízení teprve probíhá, by to bylo předčasné. Můžeme pouze prozradit, že máme pro vinobraní připravený velmi atraktivní a kvalitní program plný zajímavých osobností,“ sdělila jen obecně členka představenstva Part agency Miriam Nosková.

„Vinobraní koncipujeme jako výjimečnou akci plnou zábavných aktivit pro celou rodinu. Chtěli bychom nabídnout celou řadu možností, jak se zapojit do programu. Ať už v průvodu, v různých soutěžích, hrách, v pouličním divadle, rytířských kláních či specializovaném programu pro děti. Akce je přehlídkou současnosti i historie vinařského kraje a neměla by být přehlídkou české pop music ani hvězdiček Superstar,“ nebyl konkrétnější ani Jan Polouček z MVP agency.

„Znojemské vinobraní bychom rádi vrátili ke kořenům, kde na prvním místě jde o tradici vína, historickou podívanou – letos výjimečně spojenou s oslavou sedmi set let od počátku vlády krále Jana Lucemburského, a pestrý program v celém centru města. Sázíme na programové rozdělení dle věkových skupin tak, aby si každá cílová skupina našla svou zábavu. Věříme, že tento nový koncept, obsazení moderátorů i účinkujících udrží ve Znojmě místní, přiláká nové návštěvníky a přesvědčí i ty, kteří na Znojemské vinobraní přestali jezdit,“ dodal Polouček.

Nízký rozpočet

Do soutěže se naopak vůbec nepřihlásily dvě znojemské agentury, které vinobraní pořádaly v minulých letech. A důvod mají stejný. Kvůli nižšímu rozpočtu není podle nich možné dodat celý poptávaný objem zakázky. Město letos hodlá zaplatit za svou největší akci necelých šest milionů korun bez daně. Tedy asi o čtvrtinu méně než vloni.

„Na akci se ušetřit dá, nelze ale v tom případě dodržet celý rozsah zakázky. Pokud samozřejmě vítězná firma nedokryje chybějící finance penězi od sponzorů. Takové ale já, vzhledem k pozdnímu termínu soutěže, žádné neznám,“ řekl majitel agentury Bravissimo Luboš Vitanovský.

Podobně mluvil i Petr Kofroň z agentury Kofroň Production & Advertising. „Pokud bychom chtěli odvést dobrou práci, dodržet minimálně loňskou kvalitu a městem daný rozsah zadání, není možné se vejít do sníženého rozpočtu. Po propočítání nákladů jsme proto ani nepodali nabídku,“ dodal Kofroň.

Pražské agentury se ale údajně do rozpočtu vejdou. „Jinak bychom se výběrového řízení neúčastnili. S pořádáním akcí tohoto typu máme zkušenosti – jsme například organizátory hudebních cen TV stanice Óčko, a připravit vinobraní pro Znojmo určitě zvládneme,“ ujistila Nosková.
„Přípravě nabídky se věnovalo naše produkční oddělení více než pět týdnů. Jsou to lidé s mnoha zkušenostmi. Kromě bohatých produkčních zkušeností máme také dobré schopnosti při zajišťování sponzorů i mediálních partnerů. Stačí se podívat na stránky našich akcí. Věříme proto, že dokážeme garantovat dodání celého rozsahu zakázky za uvedou cenu,“ řekl Polouček.

Komise složená ze zástupců města i Znojemské Besedy vybere vítěze soutěže už v pátek. „Poté začne běžet patnáctidenní odvolací lhůta. Pokud se nikdo neodvolá, mohli bychom podepsat smlouvu s vítězem v druhé polovině června,“ doplnil ředitel Znojemské Besedy Dušan Varga.

Autor: Daniel Smola

1.6.2011 VSTUP DO DISKUSE 26
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Monika Smetanová už šest let dohlíží na volby jako členka okrskové volební komise.

Za zamčenými dveřmi? Počítání hlasů si navzájem hlídáme, říká členka komise

Pátá výstava živých hub v Domě umění začala v pondělí odpoledne. Potrvá do čtvrtka.
15

OBRAZEM: Rekordní výstava hub ukazuje 250 druhů včetně vzácného hřibu borového

Superdebata Deníku: ptejte se Babiše a dalších lídrů

Pokud chcete ještě něco vědět před volbami od kandidujících stran, máte šanci se zeptat právě teď. Deník ji vašim jménem položí už ve čtvrtek 19. října, tedy den před parlamentními volbami, desítce lídrů politických stran při závěrečné předvolební debatě v sídle listu.

První školní tablo: představíme prvňáky ze ZŠ Znojmo - Přímětice

Jižní Morava – Spolu se začátkem nového školního roku odstartoval ojedinělý projekt Deníku, který má ambice stát se stejně oblíbeným a úspěšným, jako jsou například Miminka – pravidelné série fotografií novorozeňat z českých porodnic. Seriál s fotkami prvňáčků najdete ve středečním tištěném vydání Deníku Rovnost.

Probudil jsem se až v sanitce, hlásí po tvrdém ataku Mrázek

Znojmo /ROZHOVOR/ – Utkání nedohrál, krátce po startu třetí třetiny jej zdravotníci odnesli na nosítkách z ledu. Znojemského útočníka Petra Mrázka ve dvanáctém kole EBEL s Lincem sestřelil domácí hokejista Jake Dowell a třiadvacetiletý forvard tak o zbytek zápasu, který Orli prohráli 3:8, přišel. „Lékařskou zprávu musím předat někomu z klubu, ale myslím si, že to není nic vážného. Dostal jsem ji v němčině, což je pro mě neznámý jazyk,“ směje brněnský rodák.

Nový skleník slibuje návrat místních rajčat

Jižní Morava /FOTOGALERIE/ – Farmáři nejen z jihu Moravy chtějí do prodejen vrátit ovoce a zeleninu vypěstované na domácí půdě. Na pulty poputují na přelomu roku i rajčata ze skleníku u Velkých Němčic na Břeclavsku, který v nejbližších měsících dokončí. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení