Tato televize totiž odvysílala 19. května v rámci pořadu, který byl věnovaný Jihomoravskému kraji, také tři propagační videa města Znojma. „Podle Johna Honnera, amerického producenta českého původu a zakladatele této společnosti, sklidily znojemské filmy u diváků velký ohlas. Czech-American TV odvysílala konkrétně tři filmy o Znojmě – klasické propagační video, film ke Znojemskému historickému vinobraní a film o našem novém adrenalinovém podzemí," přiblížil šéf Znojemské Besedy František Koudela. „A byly to vlastně naše tři filmy, kterými celý pořad začínal," doplnil Koudela.

Odvysílaný pořad mají nejen Američané, ale také Znojemští možnost zhlédnout na webových stránkách televize, konkrétně na adrese http://catvusa.com/…-may-19-2014.

Kromě filmů se v pořadu hovořilo o vinařství, gastronomii a folklóru. „Pro Znojmo je to obrovská reklama a ve spolupráci budeme pokračovat," zmínil šéf Besedy. O propagaci Znojma se zasloužila i agentura CzechTourism, která je velkým podporovatelem právě této nekomerční televize.

Czech-American TV je neziskovou organizací, která si klade za cíl šíření povědomí o České republice a její kultuře. Před deseti lety ji založil John Honner spolu s několika krajany.

V USA televizní vysílání sleduje přes dva a půl milionu domácností na kabelové televizi v šedesáti městech a přes sto tisíc diváků prostřednictvím internetu, a to především v Kanadě, Austrálii, Anglii a v ruské federaci.

Televize pro své diváky připravuje i speciální vysílání, například v dubnu mohli lidé na svých obrazovkách sledovat speciální program zaměřený na tradice českých Velikonoc.