Podle zastupitele Feichtingera vyvolává současná organizace dopravy v ulici kolizní situace. „Auta do prudkého kopce samozřejmě jedou tak na dvojku, a když projedou kolem cyklisty a chodce, ten aby zastavil a pár minut rozdýchával zplodiny, které po autě zůstanou. Nemluvě o tom, že když jdou nebo jedou dolů a proti nim vyjede auto, mohou to být nepříjemné momenty," poukázal Feichtinger. Provoz v ulici by navrhl buď obrátit, nebo systematičtěji omezit. „Je to nyní zkratka pro lidi, kteří si raději zkrátí cestu památkovou rezervací, než by jeli po hlavních silnicích," dodal Feichtinger.

Starosta Vlastimil Gabrhel označil návrh za podnět k diskusi. „Sám mám podobnou zkušenost. Tento problém jsme projednávali před několika lety, zřejmě stojí za úvahu se k němu vrátit znovu a opět celou věc posoudit," řekl starosta.
Návrh dostala na stůl dopravní komise, podporu u ní ale nenašel. „Komise se jednomyslně usnesla, že není důvod něco měnit," sdělil předseda dopravní komise Jan Blažíček.

Celkové omezení provozu podle něj není vhodné. „Buď by tam musel být zákaz vjezdu, který by ovšem platil i pro bydlící, což nepovažuji za vhodné, jednak by tam mohlo být omezení na dopravní obsluhu. To je ovšem těžko vymahatelné," dodal Blažíček.

Jinak vidí provoz Jan Drozd, který bydlí naproti vjezdu do Napajedel. „Provoz je tu teď desetinásobný. Chtělo by to označit slepou ulici hned na kraji, aby auta zůstávala na parkovišti," posteskl si Drozd.

Omezení provozu v Napajedlech by mu proti mysli nebylo. Zvětšilo by ale podle něj další vážný problém. „Pokud by nemohli jezdit Napajedly, využívali by řidiči víc cestu serpentinami do Dyjské ulice. A hned první zatáčka z Koželužské je příliš úzká. Člověk tam musí zajíždět na chodník, jindy ulomí zrcátko, protože se tam dvě auta prakticky nemohou vejít," upozornil Drozd.