„Historický průvod chceme zachovat, hodláme mu ale vdechnout nový život. V průvodu budou kromě tradičních historických postav i žongléři s ohňovými loučemi, prapory a bubny, dále pištci, zpěváci a tanečníci, akrobaté a další veselé figury. Jednáme o tom, aby v závěru byl průvod rozšířen o alegorické vozy, na kterých by se výzdobou a akcí zobrazila celá historie města Znojma,“ uvedl PR manager MVP agency Jan Polouček.

„Ve spolupráci s místními spolky, sdruženími a školami bychom do programu také rádi zařadili „živé obrazy“ v rámci uvítací ceremonie na hlavním pódiu,“ doplnil manažer.

Podle něj se agentura rozhodně nechystá obrátit historické vinobraní vzhůru nohama. „Ctíme tradici, atmosféru a dobrou náladu, která na vinobraní láká tolik návštěvníků. Chceme vinobraní spíše vrátit ke kořenům, kde na prvním místě jde o tradici vína, historickou podívanou a pestrý program v celém centru města,“ dodal Polouček.

Letošní pořadatel vinobraní už oslovuje i místní umělce. „Spolupráce s místními je pro úspěch vinobraní klíčová. Chceme v rámci vinobraní poskytnout prostor místním spolkům, sdružením a školám i komerčním firmám pro vlastní prezentaci,“ uzavřel manažer.