Podle organizátorů vinobraní nakonec navštívilo přes osmapadesát tisíc lidí. K prodaným lístkům připočítali i účastníky průvodu, kterých bylo letos přes čtyři sta, odhadli počet dětí do patnácti let a zahrnuli i lidi, kteří bydlí v centru a tak mají nárok na bezplatný vstup.

Letošní, v pořadí již sedmnácté novodobé vinobraní očekávala řada lidí s napětím. O pronájem míst pro stánky se starala nová firma, radnice si vytýčila koncepci, která měla vytlačit netradiční zboží z centra a Znojemskou besedu začala nedávno řídit nová ředitelka.

Akce letos stála zhruba čtyři miliony korun. Podle ředitelky Znojemské besedy Martiny Špačkové byl rozpočet díky sponzorům vyrovnaný. Přesná čísla ještě nejsou známa. Špačková počítá, že se do budoucna z vinobraní stane výdělečný projekt. Do Znojma chce přilákat i více cizinců. Program by taky měly oživit kapely zvučných jmen.