VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Znojmo teprve začalo s propagací

Znojmo - Znojmo odstartovalo reklamní kampaň minulý týden. Odborníci soudí, že měla začít dřív. Podle starosty zaspalo dřívější vedení Besedy.

17.6.2008
SDÍLEJ:

Reklamní billboard lákající do Znojma.Foto: DENÍK/Archiv

Až minulý týden začala masivnější reklamní kampaň znojemské radnice, zaměřená na podporu cestovního ruchu. Ta je jednou z priorit nynějšího vedení města.

Podle odborníků měla ale propagace Znojma začít dříve. Jako nesystematické řešení vidí pouze letní kampaň analytik cestovního ruchu Jan Beránek. „Podobná kampaň by musela být naplánovaná hodně dopředu. V létě dokáže přitáhnout jen lidi, kteří do města nebo na Znojemsko přijedou na dva, maximálně tři dny,“ soudí Beránek.

Až nynější výrazné kroky, v oblasti podpory cestovního ruchu, však starosta Znojma Petr Nezveda za zaspání na startovním bloku nepovažuje. Dřív ale, i podle něj, propagace začít mohla.
„Bylo by lepší, kdyby nové materiály byly hotové třeba už na Regiontour na začátku roku, to ale nebylo možné. Začali jsme na nich pracovat po mém příchodu na Znojemskou Besedu. Tam zaspalo předchozí vedení této organizace,“ řekl.

Radnice letos sází především na propagační články o městě v nejrůznějších časopisech, a to především se zaměřením na cestovní ruch.
„Letos nechci, abychom dělali tak velkou kampaň, jako vloni. Spíše budu požadovat, aby trvala déle přes sezonu. Není tedy prioritně zaměřena na letošní sezonu, ale na udržení povědomí o Znojmě,“ uvedl Nezveda.

Ten chce ještě do konce června vybrat firmu, která bude Znojmo propagovat letos v létě. „Kampaň by měla stát do půl milionu korun, poběží celou letní sezonu i nějakou dobu po ní. Neměla by to být ale pecka na rychlou reakci potenciálních návštěvníků, jako tomu bylo vloni,“ řekl starosta Znojma Petr Nezveda.
Ještě do konce června hodlá město vydat a rozšířit na turistická informační centra do velkých měst či na veletrhy i své nové propagační tištěné materiály.

„To budou materiály vydané v rámci programu Znojmo – město s přívlastkem. Stěžejním materiálem je Sedmasedmdesát divů města, a to v češtině, angličtině a němčině,“ dodal Nezveda.
Kompletní destinační management a marketingový plán má ke své propagaci k dispozici turistický vzor znojemských radních, Český Krumlov. „Propagace města vlastně nikdy nekončí. Snažíme se ji ale zaměřit spíše na konkrétní akce,“ řekl Jiří Rosenkranz z kanceláře českokrumlovského starosty.

O kompletní propagační servis, a různé další služby související s cestovním ruchem, se Krumlovu stará dceřiná společnost města, Českokrumlovský rozvojový fond. Město jí ze svého rozpočtu ročně dá přes milion korun. Krumlov nyní vymýšlí strategii, jak do města přilákat turisty i mimo letní sezonu. Do jihočeského vodáckého a turistického magnetu ročně zavítá přes milion dvě stě tisíc návštěvníků.

Daniel Smola, David Grossmann

17.6.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Architekti chtějí zaujmout vinaře. V krojích.

Architekti chtějí zaujmout vinaře. V krojích

Ilustrační foto.

Více nehod motorkářů v kraji: letos již čtyři mrtví, přibylo i zraněných

Reakcí na bodnutí přibývá. Hmyz útočí i na lékaře

Brno /ANKETA/ - Nejprve pobodali sršni mladého muže, poté zaútočili na dvě posádky záchranářů a kolemjdoucí. Scéna jako z hororu se odehrála v neděli večer v brněnské Bystrci. Výjezdů k lidem, u nichž se projeví alergická reakce na bodnutí včelou, vosou či sršněm, je podle odborníků v létě výrazně více.

Pěstujeme olivy

I u nás se dají vypěstovat olivovníky. Můžete je mít i doma, vždyť naprosto nejlepší pro naše podmínky je jejich pěstování v květináčích. A tak se jich nebojte a pojďme společně na to.

Krumlov a Šanov chystají nové parcely

Znojemsko – Desítky parcel začnou brzy nabízet zájemcům o stavbu rodinných domů radnice na Znojemsku. Nyní úředníci pracují na přípravě sítí.

AKTUALIZOVÁNO

Odměna? Zastřelený divočák vyjde myslivce až na trojnásobek

Jižní Morava – I po opakovaném sčítání se dobírá stejného výsledku. Náklady, které lovec podle předsedy Okresního mysliveckého spolku Hodonín Radovana Mančíka vynaloží za uloveného divočáka, převyšují státem vyplácenou odměnu až trojnásobně. Myslivci z Hodonínska stejně jako jejich kolegové v oblastech ohrožených africkým morem dostanou za každé ulovené zvíře jen tisícovku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení