Celková hmotnost mírně překračuje 2 tuny.
Zdroj: Viola Procházková
iX1 můžete koupit jako předokolku i s pohonem 4x4.
Zdroj: Viola Procházková
Na délku měří přesně 4,5 metru.
Zdroj: Viola Procházková
O zajímavější design se postaraly doplňky příplatkového M paketu.
Zdroj: Viola Procházková
Karoserie není příliš vysoká, připomíná spíš přizvednutý hatchback.
Zdroj: Viola Procházková
Zdroj: Viola Procházková
...a samozřejmě podle nabíjecí zásuvky.
Zdroj: Viola Procházková
Příplatkové dvacítky jsou malé umělecké dílo.
Zdroj: Viola Procházková
LED světla mají automatické přepínání dálkového svícení s funkcí matrix.
Zdroj: Viola Procházková
Prvotřídní sedačky mají čalounění s kůže Vernasca.
Zdroj: Viola Procházková
Pasažéři vzadu mají k dispozici opěrku s držáky na pití...
Zdroj: Viola Procházková
... a vlastní výdechy ventilace.
Zdroj: Viola Procházková
Kufr poskytuje objem 480 - 520 litrů, v závislosti na poloze opěradel zadních sedaček.
Zdroj: Viola Procházková
Pod podlahou je ještě přihrádka na kabely.
Zdroj: Viola Procházková
Kabina působí prémiově, zároveň však neztrácí na praktičnosti.
Zdroj: Viola Procházková
Pod plovoucí středovou konzoli se vejde kabelka.
Zdroj: Viola Procházková
Pod výklopné polstrování schováte ještě pár drobností.
Zdroj: Viola Procházková
Tlačítko „P" již zcela chybí, po zastavení ji aktivujete stlačením tlačítka ruční brzdy.
Zdroj: Viola Procházková
Bezdrátová nabíječka drží telefon zajištěný ve svislé poloze.
Zdroj: Viola Procházková
Všechny detaily jsou precizně zpracované, radost pohledět i sáhnout.
Zdroj: Viola Procházková
Levá strana volantu ovládá adaptivní tempomat, pravá slouží multimédiím a nastavení přístrojovky.
Zdroj: Viola Procházková
Přístrojový štít má prvotřídní zobrazení.
Zdroj: Viola Procházková
Prostředí infotainmentu připomíná běžná smartphone.
Zdroj: Viola Procházková
S parkováním pomůže skvělá kamera.
Zdroj: Viola Procházková
Nechybí ani prémiový soundsystém Harman/Kardon.
Zdroj: Viola Procházková