Zdroj: Deník/Viola Procházková
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Na dílku má pouhých 3734 mm - zaparkujete opravdu kdekoliv.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Lakování v šedomodrém odstínu Slate je okořeněno měděnými doplňky.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Přední LED světlomety automaticky přepínají na denní svícení.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Po logem automobilky se skrývá nabíjecí konektor.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Vyšší stavba usnadní nastupování i starším ročníkům.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Víko kufru se otevírá tlačítkem, zavřít ho musíte prostým chycením za plechy.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Kufr o objemu 290 litrů k městským „pochůzkám“ úplně stačí.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Na zadních sedačkách mnoho prostoru nečekejte, dospělý pasažér však kratší cestu přečká.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Spartánská kabina ve skutečnosti obsahuje slušnou výbavu.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Sedačky mají minimální boční vedení, ale snadno se udržují.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Infotainment je mimořádně jednoduchý, podporuje však zrcadlení chytrého telefonu.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Jako za starých časů - manuální klimatizace s otočnými ovladači.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Volič převodovky postrádá polohu „P“ - při parkování zařadíte neutrál a zatáhnete ruční brzdu.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Na jednoduché přístrojovce najdete to nejdůležitější - rychlost, stav baterie a odhadovaný dojezd.
Zdroj: Deník/Viola Procházková