Deník region
1/10 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek
Popis

Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek

Zdroj: Ford Otosan

Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie
Popis

Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie

Zdroj: Ford Otosan

Tento díl samozřejmě netřeba představovat
Popis

Tento díl samozřejmě netřeba představovat

Zdroj: Ford Otosan

Na linku se neustále dovážejí potřebné díly
Popis

Na linku se neustále dovážejí potřebné díly

Zdroj: Ford Otosan

Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují
Popis

Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují

Zdroj: Ford Otosan

Zde se veze baterie do elektrického transitu
Popis

Zde se veze baterie do elektrického transitu

Zdroj: Ford Otosan

A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku
Popis

A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku

Zdroj: Ford Otosan

Výstupní kontrola je pečlivá
Popis

Výstupní kontrola je pečlivá

Zdroj: Ford Otosan

Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace
Popis

Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace

Zdroj: Ford Otosan

Doporučujeme vám
Tříkráloví koledníci na Znojemsku uspěli, do kasiček jim lidé na pomoc slabším dali víc jak tři miliony korun.

Štědré Znojemsko a tříkrálová sbírka: v kasičkách koledníků skončilo 3,2 milionu

Ukrajinští studenti z Přímky slavili poprvé moravské Vánoce.

Ukrajinští studenti z Přímky poprvé oslavili moravské Vánoce

Vinařství Thaya se stalo Vinařstvím roku 2022 v kategorii středních podniků.

Sláva v Havraníkách. Vinařství Thaya má titul Vinařství roku 2022

Volbu presidenta republiky si nanečisto vyzkoušeli studenti na Přímce.

Volbu nanečisto si vyzkoušeli i studenti na Přímce. Presidentem by zvolili Pavla

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek
Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie
Tento díl samozřejmě netřeba představovat
Na linku se neustále dovážejí potřebné díly
Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují
Zde se veze baterie do elektrického transitu
A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku
Výstupní kontrola je pečlivá
Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace