Suzuki Superřidička
Zdroj: Suzuki ČR
Úvodní, teoretická část
Zdroj: Suzuki ČR
Zdroj: Suzuki ČR
Dobrá nálada před startem.
Zdroj: Suzuki ČR
Skladba aut je velmi pestrá.
Zdroj: Suzuki ČR
Nácvik nouzového brzdění.
Zdroj: Suzuki ČR
Nácvik nouzového brzdění.
Zdroj: Suzuki ČR
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Zdroj: Suzuki ČR
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Zdroj: Suzuki ČR
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Zdroj: Suzuki ČR
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Zdroj: Suzuki ČR
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Zdroj: Suzuki ČR
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Zdroj: Suzuki ČR
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Zdroj: Suzuki ČR
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Zdroj: Suzuki ČR
Slalom mezi kužely
Zdroj: Suzuki ČR
Slalom mezi kužely
Zdroj: Suzuki ČR
Zkouška podélného parkování.
Zdroj: Suzuki ČR
Zkouška příčného parkování
Zdroj: Suzuki ČR
Losí test neboli rychlý vyhýbací manévr
Zdroj: Suzuki ČR
Do terénu nejdřív vyrážíme s instruktorem.
Zdroj: Suzuki ČR
Boční náklon auto zvládá lépe než posádka.
Zdroj: Suzuki ČR
Statečný Ignis se kopce nezalekl.
Zdroj: Suzuki ČR
Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.
Zdroj: Suzuki ČR
Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.
Zdroj: Suzuki ČR
S-Cross celou trasu projel v automatickém režimu.
Zdroj: Suzuki ČR
Počasí nám naštěstí přálo, v dešti a blátě by asi všechno vypadalo jinak.
Zdroj: Suzuki ČR
Na závěrečné fotce už se k úsměvu nikdo nenutil.
Zdroj: Suzuki ČR