
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil se po modernizaci samozřejmě nezměnil
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je poměrně hodně členitá
Zdroj: Radek Pecák
Auto je vyšší než klasický hatchback, ale nižší než SUV
Zdroj: Radek Pecák
Interiér si zachoval klasické uspořádání
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou poměrně široké
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místo pro děti a menší dospělé
Zdroj: Radek Pecák
Kufr stačí na víkendové výlety
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je ještě dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Tato verze měla zážehový turbomotor spojený s manuální převodovkou
Zdroj: Radek Pecák
Za volantem je klasický přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Multimediální displej je velký a dobře na očích
Zdroj: Radek Pecák
Našli jsme také indukční nabíječku mobilů
Zdroj: Radek Pecák
Sada tlačítek je i vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Klasický způsob ovládání klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Dobře řešené ovladače na volantu
Zdroj: Radek Pecák
Materiály v kabině jsou na poměry třídy velmi kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavá světla denního svícení
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je již klasičtější řešení
Zdroj: Radek Pecák
V rozích nárazníku jsou také odrazky
Zdroj: Radek Pecák
Náznak difuzoru
Zdroj: Radek Pecák
Designy kol se při faceliftu změnily
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavě působí také klasický "tygří" nos
Zdroj: Radek Pecák
Motor má pěkný zvukový projev
Zdroj: Radek Pecák