S jakými novinkami a cíli jdete do příští sezony v EBEL?
Co se týče sportovní části, tak do nové sezony vstupujeme s obměněným a hlavně omlazeným kádrem. Chceme se prezentovat aktivním hokejem a hlavně týmovým pojetím hry. Jako každý rok jsou cíle nejvyšší, ale musíme postupovat po krocích. Základ je dostat se opět do play-off soutěže a pak se pokusit probojovat co nejdále. Jsem přesvědčený, že tým na to sílu má. Co se týče organizační stránky věci, novinka hlavně pro malé fanoušky Orlů budou dva maskoti, kterým ještě budou mít možnost vybrat jména. Dále jsme udělali mnoho vylepšení a technických úprav zimního stadionu, jako je kompletní nový nátěr střechy, který realizovalo město Znojmo.

Jste nucení dělat nějaká vylepšení v zázemí, která přicházejí od vedení soutěže?
Ve spolupráci s městem Znojmem se postupně snažíme ze znojemského hokejového stadionu udělat hezčí a kulturnější místo. Za posledních pět let stadion dostal nové osvětlení, ozvučení, mantinelový systém, opravila se střecha a mnoho dalšího. Budeme rádi, pokud se v následující sezoně povede výměna sedaček a instalace nové multimediální kostky, ale vše se samozřejmě odvíjí od prostředků…

Soutěž EBEL ve Znojmě se osvědčila?
Po šesti letech v EBEL můžeme říct, že pro Orly to byl jednoznačně krok správným směrem. Prezentujeme město Znojmo a partnery v pěti státech Evropy, stejně tak naši mládež. Svými výsledky rozhodně neděláme ostudu, ve všech šesti ročnících se nám jako jednomu z mála týmů podařilo probojovat do play-off, v předminulé sezoně náš tým vybojoval skvělé druhé místo, a kvalifikoval se do hokejové Ligy mistrů.

Je i přesto stále náročné shánět sponzory pro klub?
Náš klub bude v nadcházející sezoně pracovat s rozpočtem kolem 35 až 36 milionů korun. Není úplně lehké ho v našich podmínkách naplnit. Neobejdeme se bez podpory města Znojma, mecenáše a prezidenta našeho klubu Pavla Ohery, fanoušků, kteří koupí permanentních vstupenek a vstupenek na jednotlivé zápasy, které tvoří nezanedbatelnou část našeho rozpočtu, a samozřejmě všech ostatních větších či menších partnerů. Stále aktivně hledáme a oslovujeme nové potenciální sponzory, ale máme naštěstí již stabilní zdravý základ partnerů, na které se můžeme spolehnout. Za to jim všem patří velký dík.

Jaké plánujete charitativní akce v další sezoně?
Jako každoročně plánujeme několik akcí, které mají i charitativní charakter. Za poslední dva roky s přispěním fanoušků, města Znojma a partnerů putovalo z našeho klubu na charitativní účely více než tři sta tisíc korun. Konkrétní akce pro tento rok bych ale ještě neprozrazoval.

V čem bude specifická sada dresů pro novou sezonu?
V těchto dnech finišují poslední úpravy stylu dresů pro nadcházející sezonu. Prostřednictvím ankety na oficiálním webu, kde lidé hlasovali pro možné barevné kombinace, jsme zjistili, že naši fanoušci jsou poměrně konzervativní. Nebudeme se tak v tomto směru pouštět do velkých experimentů. Dresy samozřejmě musí splňovat velké množství funkčních požadavků, ale také normy předepsané ligou. Musí odrážet i přání sponzorů, kteří se na nich prezentují a bez kterých bychom nemohli dělat hokej na úrovni, na které ho děláme. Není tedy lehké skloubit požadavky všech stran, ale vždy se snažíme, aby dres nepůsobil pouze jako reklamní plakát, ale dával nějaký smysl.

Kde mohou fanoušci Orlů sledovat jejich zápasy?
V loňském roce jsme uzavřeli partnerství pro Českou republiku s televizní stanicí O2 Sport, což se podle mě brzo ukáže jako výrazný krok správným směrem. Zápasy Orlů jsou také pravidelně zařazovány do vysílacího programu rakouských televizí Sky Sport a ServusTV. V loňské sezoně se Orli objevili v přímém přenosu na televizních obrazovkách u nás a v zahraničí celkem jedenadvacetkrát. V letošním roce by mělo být číslo podobné. Nevím, jestli se tímto může nějaký jiný klub v České republice pochlubit. V současné době také pracujeme na tom, abychom zápasy Orlů v televizi dále zpřístupnili co nejvíce lidem, ať už vysíláním přes internet, nebo částečným uvolněním exkluzivity.

Očekáváte od týmu mladý a dravý styl hry, který by měl nadchnout i diváky?
Těším se, viděl jsem přípravná utkání a líbí se mi styl hry, jaký týmu naordinovalo sportovní vedení klubu. Kluci hrají rychlý agresivní hokej, nebojí se přitvrdit. Věřím, že se zápasy Orlů ať už na stadionu, nebo v televizi budou divákům líbit.

Jaký je zájem o permanentky?
V posledních třech letech jsme vždy překročili hranici dvou tisíc vydaných permanentních vstupenek, což je myslím v třicetitisícovém městě slušný počin. Ani letos tomu nebude jinak. S průměrnou návštěvností kolem tří tisíc fanoušků, kdy sehrajeme za sezonu přibližně 35 domácích zápasů, jsme po Kometě druhou největší pravidelně pořádanou sportovně-kulturní akcí na jižní Moravě. Za šest let, co hrají Orli v EBEL, naše zápasy zhlédlo po celé Evropě více než milion diváků. Věříme, že i letos budou fanoušci náš pomyslný šestý hráč.