Co všechno jste v letošní sezoně absolvoval?
Startoval jsem hned ve dvou šampionátech. A to v mistrovství Slovenska a mistrovství středoevropské zóny FIA. Jde o velmi kvalitní okruhové podniky. Konkurence byla opravdu veliká.

Vy jste si ale se soupeři moc nelámal hlavu, že?
V obou mistrovstvích jsem se umístil v konečném hodnocení na třetím místě, což je báječné. S dílčích výsledků si nejvíce cením prvenství na Slovakiaringu a Redbullringu v Rakousku.

Jak tedy celkově hodnotíte sezonu?
Jedná se jednoznačně o nejlepší sezonu v celé mé dosavadní kariéře. Dokončil jsem všechny závody, do kterých jsem odstartoval, sbíral pravidelně body a pódiová umístění. Naše BMW fungovalo bez jakýchkoliv potíží.

Co stojí za tím, že jste dosáhl letos takových úspěchů?
Výrazně jsem změnil přístup k závodění. Zavedli jsme spolu s jezdci cílenou zimní přípravu na motokárách, absolvovali pod vedením Roberta Šenkýře i několik driftovacích kurzů. Zaměřil jsem se i na stravu a celkově změnil můj náhled na důležitost neoblíbené suché přípravy. Samozřejmě se tvrdě pracovalo i na mém závodním voze.

Jak se vůbec Milan Braun k automobilovým závodům dostal?
Od malička jsem byl blázen do aut a velký fanda automobilových závodů. Jak jen to bylo finančně trošku možné, začal jsem se zajímat i o svůj vstup do tohoto velkého světa. Podařilo se mi to a rozhodně toho nelituji, ba naopak.

Jezdíte v barvách domácí stáje, ale i v barvách Šenkýř Motorsport…
Se stájí Klub Racing Team Znojmo máme dobrou spolupráci. Sice teď hodně jezdím v brněnské stáji Šenkýř Motorsport, ale to neznamená, že bych na domácí klub zapomněl.

Nyní máte zřejmě závodní pauzu, jak využijete zimní období?
Pauza je velmi krátká, vždyť v dubnu již startuje další sezona. Přichází opět čas přípravy na motokárách, snowdriving a tréninky driftů. Letos do přípravy zařazujeme i trénink na závodních simulátorech a jednu až dvě cesty do tepla na španělské Ascari, kde mám, respektive Šenkýř Motorsport, zaparkovaný vůz.

Plánujete na příští sezonu nějaké novinky?
Můj vůz právě prochází velkou revizí a přestavbou na ještě rychlejší verzi. Chceme být konkurenceschopní i v příští sezoně.

S čím do ní budete vstupovat?
Pojedeme nové mistrovství čtyř zemí. A to Česka, Slovenska, Maďarska a Polska. K tomu znovu i mistrovství středoevropské zóny FIA. Cíle jsou jasné, minimálně obhájit současné pozice. V lepším případě samozřejmě posunout úspěchy zase o kus dál.

Je něco, na co z letošní sezony opravdu nezapomenete?
Takový okamžik teprve přijde. Moc se těším na slavnostní galavečer s vyhlášením vítězů Středoevropské zóny FIA v bosenském Sarajevu, který se uskuteční příští víkend. Pohár za třetí místo bych tam měl přebírat od samotného prezidenta FIA a bývalého šéfa stáje Ferrari pana Jeana Todta.