Úspěch v soutěži si pochvaloval. „Není to totiž jen o výrobku, ale i o značení a etiketě, složení džemů či technologii. Cena má pro nás veliký význam. Víme, že svou práci děláme dobře," uvažovala Zuzana Boudová.

Ani ne před měsícem bodovali se svou pomerančovou marmeládou v britské soutěži, odkud si odnesli stříbro. Loni v létě dokonce získali „gastronomického Oscara". V největší potravinářské soutěži na světě Great Taste Awards získali za svůj výrobek tři hvězdy. Takovým úspěchem se pyšní zatím jako jediná firma v zemi. Tým odborníků ocenil nejvýše jejich želé z ledového vína Rulandské modré, dvě hvězdy pak získalo želé z ledového vína Tramín červený a višňový džem si odnesl jednu hvězdu.

Ve světě tak dávají svými sladkými delikatesami vědět o Znojmě. „Opakovaný mezinárodní úspěch manželů Boudových vydá za kdejakou placenou reklamní kampaň," vyzdvihl úspěšné podnikatele znojemský odborník na marketing Pavel Kovařík.

Jídlo podle něho prodává zemi i region.

Chuť Jižní Moravy – oceněné produktyPorotě zachutnaly:
Znojemský okurkový sirup
Znojemské okurky
Meruňková klevela
Znojemské kdoule extra džem
Znojemské Veltlínské zelené extra džem
Znojemský Muškát moravský zelené extra džem