„Ke spojení s Vinařstvím Lahofer, především z pohledu naší vinařské výroby, mě vedla nutnost spolupráce se silným partnerem, který má fungující prodejní kanály a samozřejmě kvalitní hrozny z vlastních vinic," sdělil Martin Hanzel, dosavadní stoprocentní majitel Vinařství Hanzel.

Kromě značky Vinařství Hanzel a samotného vinařství, které disponuje technologiemi o výrobní kapacitě zhruba sto dvacet tisíc lahví ročně, rozšířilo Vinařství Lahofer své portfolio i o historickou budovu miroslavského vinařství, která byla nově zrekonstruovaná na hotel se stylovou vinárnou, restaurací a školícím centrem.

„Vinařství Hanzel bude i nadále vyrábět kvalitní přívlastková vína a to pod vlastní značkou. Věříme, že spojením značek Lahofer a Hanzel posílíme naši pozici na trhu a našim zákazníkům rozšíříme nabídku především o méně známé odrůdy v menších šaržích, které sami neprodukujeme," sdělil ředitel Vinařství Lahofer Petr Chaloupecký.

Obě strany se dohodly, že konkrétní výši kontraktu publikovat nebudou. „Nepředpokládáme omezování výroby ve Vinařství Hanzel nebo služeb spojených s vinařstvím a ubytováním. Naopak. Obě tyto aktivity chceme dále rozvíjet," dodal Chaloupecký.

Skupina Lahofer měla v loňském roce obrat zhruba 80 milionů korun, Vinařství Lahofer se v letošním roce chystá vyrobit okolo půl milionu lahví vína. Lahofer ve svých spřízněných firmách – Vinařství Lahofer, Vinice Lahofer a Hotel Lahofer – zaměstnává přes sto lidí.

Loňský obrat Vinařství Hanzel se pohyboval na úrovni 10 milionů korun při prodeji zhruba 50 tisíc lahví. Ve Vinařství Hanzel pracuje v tuto chvíli 11 zaměstnanců.