Hlavním cílem organizace je představit konkrétní lidi, kterým pomáhá. „Doufáme, že to přitáhne hodně lidí na webové stránky Češi děkujem. Dočtou se tam konkrétní příběhy lidí,“ sdělil Pánek.

Odkaz na webové stránky se nově objevil společně s českým překladem také na některých billboardech. V Brně, Ostravě a Praze jich je padesát.

Cizojazyčné nápisy vyvolaly na začátku listopadu mezi lidmi diskuzi. Někteří se dohadovali, co nápisy znamenají, jiní si na ně stěžovali. „Na první pohled mě to vylekalo. Bála jsem se, že se jedná o něco radikalizačního. Forma mi přijde velmi nešťastná,“ okomentovala včera kampaň brněnská studentka Marie Kadlecová.

Tvůrci kampaně na ní pracovali bez nároku na honorář. „Nejnižší nutné náklady jsme zaplatily z projektu Media4Development, jehož cílem je šíření informací o rozvojové a humanitární pomoci,“ přiblížili zástupci Člověka v tísni.