Billboardy v ulicích a kolem silnic jsou na jihu Moravy předvolební jistota. Spoléhají na ně všechny větší strany. „Pro voliče, který je už tak dost apatický na prázdná hesla uvedená na billboardech, tak neměly kampaně větší význam. Nepřinutily totiž lidi, aby například šli na internetové stránky a podívali se na program daného kandidáta," poznamenal marketingový konzultant Filip Dřímalka.

Nejhorší hodnocení si vysloužila KSČM. „Jejich billboardy vypadají jak z osmdesátých let. Fotky kandidátů nejsou příliš lichotivé a celkově grafická podoba není povedená," podotkla politoložka Anna Matušková.

Podobný názor má i majitel reklamní agentury Atlantic Aleš Janda. „Jak billboardy, tak internetová stránka strany jsou velice depresivní. Informace na nich jsou těžko pochopitelné," upozornil.

Strany stále nedostatečně využívají k oslovení voličů internet. V porovnání počtu „přátel" na facebooku vede Michal Hašek, který má na svém profilu téměř tři tisíce lidí. Facebook se naučila využívat i ODS, Zelení nebo KDU-ČSL. Na svých facebookových stránkách většinou zveřejňují články o sobě a fotky z vlastních akcí. Sociální síť twitter aktivně využívá jen Stanislav Juránek.

KOMPLETNÍ SROVNÁNÍ VOLEBNÍCH KAMPANÍ NA JIŽNÍ MORAVĚ NAJDETE VE ČTVRTEČNÍM VYDÁNÍ JIHOMORAVSKÝCH DENÍKŮ ROVNOST