VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kampaně v kraji podle odborníků: Chybí emoce a výzvy voličům

Jižní Morava – Bezradné a zastaralé, tak hodnotí odborníci kampaně jihomoravských stran před krajskými volbami. Většina z nich spoléhá na billboardy, které jsou buď nezajímavé nebo přeplácané. Žádná ze stran také nedokázala naplno využít potenciál internetu. Na facebook pronikají jen pomalu a twitter je pro ně stále neznámá půda.

10.10.2012 1
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Lubomír Stehlík

Billboardy v ulicích a kolem silnic jsou na jihu Moravy předvolební jistota. Spoléhají na ně všechny větší strany. „Pro voliče, který je už tak dost apatický na prázdná hesla uvedená na billboardech, tak neměly kampaně větší význam. Nepřinutily totiž lidi, aby například šli na internetové stránky a podívali se na program daného kandidáta," poznamenal marketingový konzultant Filip Dřímalka.

Nejhorší hodnocení si vysloužila KSČM. „Jejich billboardy vypadají jak z osmdesátých let. Fotky kandidátů nejsou příliš lichotivé a celkově grafická podoba není povedená," podotkla politoložka Anna Matušková.

Podobný názor má i majitel reklamní agentury Atlantic Aleš Janda. „Jak billboardy, tak internetová stránka strany jsou velice depresivní. Informace na nich jsou těžko pochopitelné," upozornil.

Strany stále nedostatečně využívají k oslovení voličů internet. V porovnání počtu „přátel" na facebooku vede Michal Hašek, který má na svém profilu téměř tři tisíce lidí. Facebook se naučila využívat i ODS, Zelení nebo KDU-ČSL. Na svých facebookových stránkách většinou zveřejňují články o sobě a fotky z vlastních akcí. Sociální síť twitter aktivně využívá jen Stanislav Juránek.

KOMPLETNÍ SROVNÁNÍ VOLEBNÍCH KAMPANÍ NA JIŽNÍ MORAVĚ NAJDETE VE ČTVRTEČNÍM VYDÁNÍ JIHOMORAVSKÝCH DENÍKŮ ROVNOST

Autor: Petra Kozlanská

10.10.2012 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Znojemský městský pivovar vede třiačtyřicetiletý rodák z Brna Miroslav Harašta.

Šéf pivovaru: V ležáckém tanku máme raritu. Má speciální chmel a vinnou kvasnici

Tradiční hody ve Vracově začaly novým českým rekordem. V průvodu prošlo 566 účastníků oblečených v místních krojích.

V rekordním hodovém průvodu kráčelo přes pět stovek lidí. Ve vracovském kroji

Pojezný k neúspěchu ve volbách: Lidé se obrátili na populistické strany

Hodonín /ROZHOVOR/ – Po krajských volbách vedl jihomoravské komunisty jako jednička i do sněmovny kyjovský učitel a městský zastupitel Ivo Pojezný. Šestapadesátiletý poslanec ani přes obhajobu mandátu neskrýval zklamání. „Výsledek pod deset procent považuji samozřejmě za neúspěch. Doufal jsem ve třetí místo,“ řekl lídr komunistů, kteří v parlamentu ztratili osmnáct mandátů. Na jižní Moravě pak přišli o polovinu poslanců.

Nová vláda bude průšvih, nebo velký průšvih, říká Pirát Radek Holomčík

Jižní Morava /ROZHOVOR/ - Ve volbách do poslanecké sněmovny skončili Piráti na třetím místě. „Výhra ANO znamená dlouhodobé selhávání demokratických stran,“ říká nový jihomoravský poslanec a Pirát Radek Holomčík.

Velká poslanecká rošáda: za jižní Moravu zůstane jen devět politiků

Jižní Morava /FOTOGALERIE, VIZITKY POSLANCŮ/ – Jihomoravské poslance čeká velké střídání. Křeslo získá čtrnáct nových politiků z kraje. Dvanáct ze stávajících poslanců za jižní Moravu končí ve sněmovně úplně, devět zůstává.

Volby 2017: ANO na jižní Moravě ovládlo všechna okresní města

Jižní Morava – Podobně jako na celostátní úrovni ovládlo volby na jižní Moravě hnutí ANO 2011. Jeho vítězství však nebylo tak drtivé jako v celé republice – v kraji získalo 27,4 procenta hlasů. Následuje ODS s 11,8 procenty hlasů, třetí je SPD s 11,6 procenty. Další byli Piráti, KDU-ČSL, ČSSD, komunisté, TOP 09 a Starostové a nezávislí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení