Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kritizovaný klip Jihomoravského kraje zaujal v USA. Připomíná tamní reklamy

Jižní Morava /VIDEO/ – Tančící a zpívající lidé v novém propagačním spotu Jihomoravského kraje pobouřili řadu odborníků i obyvatel jižní Moravy. Podle informací Deníku Rovnost ale kritizovaný klip naopak sklízí úspěch ve Spojených státech amerických. Na stanici Czech-American TV ho už vidělo dva a půl milionu lidí a spoustu z nich zaujal.

11.6.2015
SDÍLEJ:

Záběr z videoklipu Jihomoravského kraje. Ilustrační foto.Foto: Repro: Youtube.com

Majitel stanice John Honner se domnívá, že autoři odvedli dobrou práci. „Spot je vtipný a moderní. Mnoho našich diváků zaujal a vzbudil u nich pozitivní ohlasy," uvedl.

Podle něj jsou některá propagační videa amerických měst podobná právě reklamě, kterou nechal Jihomoravský kraj natočit. „Téměř stejně třeba loni vypadala úspěšná upoutávka na Atlantic City," informoval majitel televize.

S tím souhlasí i Američan Neil Edward Johnson. „Spot mi připomíná klasické americké reklamy. Je hodně zaměřený na rodinu, a to se mi líbí," zhodnotil Johnson.

V klipu, za který kraj sklidil kritiku, se objevuje řada dominant kraje, třeba brněnská vila Tugendhat nebo zámek v Lednici na Břeclavsku. „Lidé v okolí památek tančí, spot tak připomíná klip k písni Happy od zpěváka Pharrella Williamse, který doslova obletěl celý svět. Problém je spíš ve zpracování. Herci jsou toporní. Je poznat, že jde o amatéry," zhodnotil marketingový odborník ze společnosti Court of Moravia Petr Pouchlý.

Právě na to si lidé především na sociální síti Facebook stěžují. „Na tom klipu je ale špatně úplně všechno. Herci jsou křečovití, hudba je divná a video postrádá pointu," napsal například Radim Chvála.

O tom, že Američané naopak spot berou kladně, svědčí i názor Emy Armstrongové. „Je zábavný a podle mě vypadá profesionálně," podotkla.

Podle Pouchlého může být video pro americkou kulturu dobré. „Češi, kteří jižní Moravu dobře znají, ale mají pocit, že spot kraj karikuje. Zahraniční turisté v něm naopak vidí všechny důležité památky, které se vyplatí navštívit, nebo třeba tradiční moravské vinné sklípky," poukázal Pouchlý.Záběr z videoklipu Jihomoravského kraje. Ilustrační foto.

S tím, že video má nalákat především zahraniční turisty, ale vedení Jihomoravského kraje příliš nesouhlasí. „Cílíme na všechny. Pokud klip přivábí turisty ze Spojených států, je to samozřejmě bonus navíc," vzkázal radní pro turismus Václav Božek.

Jedna z autorek propagačního spotu, Anna Krutová, tvrdí, že měl zaujmout především lidi z ostatních krajů. „Kampaň byla primárně zacílená na diváky v českých kinech. Koncept určoval zadavatel, tedy Jihomoravský kraj," přiznala Krutová.

O úspěchu videa v zahraničí už slyšela. „Dozvěděli jsme se to před několika dny a samozřejmě nás to těší. Podle našich informací měl kraj s propagačním videem úspěch také na veletrhu v Londýně," doplnila autorka.

Autor: Lenka Šklubalová, David Zouhar

Líbí se vám propagační video Jihomoravského kraje?

ANO

32 %

NE

68 %

Hlasovalo: 416

Anketa byla ukončena

11.6.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto

Teplý říjen na jihu Moravy. Na třech místech padnul více než padesátiletý rekord

Fotbalisté Znojma. Ilustrační fotografie.

Na Žižkov dřív. Nesmíme zápas prostát v koloně, hlásí Znojmo

Otrava metanolem: kauza se znovu vrací k soudu v Hodoníně

Brno – Už dvakrát odcházeli čtyři obžalovaní v metanolové kauze od Okresního soudu v Hodoníně jako nevinní. Krajský soud v Brně ve čtvrtek rozhodl, že se tam vrátí i po třetí. „Věc se vrací soudu prvního stupně,“ potvrdil předseda senátu Adam Kafka. 

Mladé holky skvěle zapadly. Už potřebujeme jen vylepšit souhru, hlásí kapitánka

Znojmo /ROZHOVOR/ – Kapitánka na nahrávce. Řeč není o žádné válečné situaci, ale o osmnáctileté volejbalové juniorce VK Pegas Znojmo-Přímětice Anně Leischnerové, která vede jako kapitánka znojemské hráčky v letošní sezoně první ligy juniorek. Spolu se svými spoluhráčkami v aktuální sezoně posbíraly prozatím čtyři body ze čtyř zápasů a patří jim střed tabulky.

Zaparkoval u vlakové stanice. Když muž vrátil, našel auto bez kol

Znojemsko - Nepříjmné překvapení čekalo v úterý na muže, který odcestoval vlakem ze stanice v Rakšicích. Ráno tam nechal zaparkované auto a když se vrátil, zjistil, že Ford Fusion je bez kol.

AKTUALIZOVÁNO

Vnuk Alfonse Muchy neuspěl s odvoláním. Epopej patří Praze

Praha, Moravský Krumlov - Cyklus Slovanská epopej patří Praze, nikoliv rodině jeho autora Alfonse Muchy. Skutečnost ve čtvrtek potvrdil pražský městský soud, který zamítl odvolání Johna Muchy. Ten bude ve sporu pokračovat. „Podám dovolání k nejvyššímu soudu,“ oznámil malířův vnuk. Pražští galeristé monumentální cyklus vystaví napřesrok v pražském Obecním domě. Sály stále nabízí i Moravský Krumlov.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení