Akce, která má za cíl nalákat na Znojemsko nové turisty, se věnuje pěti hlavním tématům – historii, Znojemskému podzemí, cykloturistice, Podyjí a vinařství. "Rádi bychom docílili toho, abychom zviditelnili kulturní i přírodní odkaz Znojemska a Znojmo se na turistické mapě stalo jakousi značkou zmíněných atributů," přibližuje detaily vzniku kampaně šéf Znojemské Besedy František Koudela.

K vidění kolem dálnice D1 budou billboardy v květnu, červnu a srpnu. První dva měsíce se kampaň zaměří na propagaci turistiky, v srpnu pak na Znojemské historické vinobraní.

Uvedenou billboardovou kampaň kolem dálniční sítě tento měsíc doplňuje kampaň realizovaná se společností provozující reklamní nosiče v železničních stanicích Českých drah. Jedná se o celkem 50 kusů billboardů umístěných v síti stanic jižní Moravy, a to se stejným motivem, který je k vidění na plochách kolem dálnice, navíc rozšířeným o krátký text přibližující jednotlivá témata kampaně.