Ta se nejen na reklamní tiskoviny v oblasti turistiky a vinařství specializuje. „Zakázky z oblasti turistiky a vinařství u nás tvoří zhruba osmdesát procent všech prací. Našimi zákazníky jsou velké firmy, jako třeba Znovín Znojmo nebo Bohemia Sekt, ale také instituce. Třeba Jihomoravský kraj, Česká centrála cestovního ruchu nebo Národní vinařské centrum,“ sdělil Marek Matula z agentury Bravissimo.

Majitel firmy Luboš Vitanovský převzal v Písku v druhé polovině května hned několik ocenění. „Obsadili jsme druhé místo v kategorii informační brožura za Lexikon turistických zajímavostí Jihomoravského kraje. Materiál jsme realizovali pro Jihomoravský krajský úřad. Zároveň naši klienti ve stejné soutěži, a to Znovín Znojmo, převzal za materiál Znovín walking ocenění za druhé místo v kategorii turistická podnikatelská propagační tiskovina. Národní vinařské centrum Valtice bylo oceněno zvláštní cenou za námi vytvořenou ucelenou kolekci Krajem vína Čechy a Morava a cenou ministra pro místní rozvoj za ucelenou kolekci propagačních materiálů a kompletní propagaci vinařské turistiky,“ vyjmenoval Matula.

Porota třináctého ročníku Tourpropagu posuzovala přes pět stovek materiálů vydaných po prvním lednu 2008 v sedmi soutěžních kategoriích: plakát, leták, informační brožura, mapa, kalendář, reprezentační publikace a podnikatelská propagační tiskovina.