VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do vinobraní jdou pražské agentury

Znojmo – Pod taktovkou manažerů pražské agentury se bude letos konat Znojemské historické vinobraní. A to bez ohledu na to, kdo se v pátek stane vítězem výběrového řízení na pořadatele největší tuzemské oslavy vína.

1.6.2011 26
SDÍLEJ:

Ilustrační fotografieFoto: DENÍK/archiv

Představitelé Znojma a Znojemské Besedy totiž po včerejším otevření zaslaných nabídek zjistili, že mezi uchazeči o organizování vinobraní jsou právě jen dvě pražské agentury.

Jak Part agency, tak i MVP agency jsou přitom firmy, které už mají leccos za sebou. Part agency zastupuje desítky českých umělců, jejím kreativním ředitelem je známý diskžokej a populární moderátor Martin Hrdinka. MVP agency je zase pořadatelem například EFFIE – prestižního předávání cen pro nejefektivnější reklamní kampaně, festivalu volného času Ladronkafest či tvůrcem grafického řešení soutěže oceňující nejlepší české knihy Magnesia Litera.

Ani jedna z agentur zatím nechce z klobouku vytáhnout své programové trumfy. „Vzhledem k tomu, že výběrové řízení teprve probíhá, by to bylo předčasné. Můžeme pouze prozradit, že máme pro vinobraní připravený velmi atraktivní a kvalitní program plný zajímavých osobností,“ sdělila jen obecně členka představenstva Part agency Miriam Nosková.

„Vinobraní koncipujeme jako výjimečnou akci plnou zábavných aktivit pro celou rodinu. Chtěli bychom nabídnout celou řadu možností, jak se zapojit do programu. Ať už v průvodu, v různých soutěžích, hrách, v pouličním divadle, rytířských kláních či specializovaném programu pro děti. Akce je přehlídkou současnosti i historie vinařského kraje a neměla by být přehlídkou české pop music ani hvězdiček Superstar,“ nebyl konkrétnější ani Jan Polouček z MVP agency.

„Znojemské vinobraní bychom rádi vrátili ke kořenům, kde na prvním místě jde o tradici vína, historickou podívanou – letos výjimečně spojenou s oslavou sedmi set let od počátku vlády krále Jana Lucemburského, a pestrý program v celém centru města. Sázíme na programové rozdělení dle věkových skupin tak, aby si každá cílová skupina našla svou zábavu. Věříme, že tento nový koncept, obsazení moderátorů i účinkujících udrží ve Znojmě místní, přiláká nové návštěvníky a přesvědčí i ty, kteří na Znojemské vinobraní přestali jezdit,“ dodal Polouček.

Nízký rozpočet

Do soutěže se naopak vůbec nepřihlásily dvě znojemské agentury, které vinobraní pořádaly v minulých letech. A důvod mají stejný. Kvůli nižšímu rozpočtu není podle nich možné dodat celý poptávaný objem zakázky. Město letos hodlá zaplatit za svou největší akci necelých šest milionů korun bez daně. Tedy asi o čtvrtinu méně než vloni.

„Na akci se ušetřit dá, nelze ale v tom případě dodržet celý rozsah zakázky. Pokud samozřejmě vítězná firma nedokryje chybějící finance penězi od sponzorů. Takové ale já, vzhledem k pozdnímu termínu soutěže, žádné neznám,“ řekl majitel agentury Bravissimo Luboš Vitanovský.

Podobně mluvil i Petr Kofroň z agentury Kofroň Production & Advertising. „Pokud bychom chtěli odvést dobrou práci, dodržet minimálně loňskou kvalitu a městem daný rozsah zadání, není možné se vejít do sníženého rozpočtu. Po propočítání nákladů jsme proto ani nepodali nabídku,“ dodal Kofroň.

Pražské agentury se ale údajně do rozpočtu vejdou. „Jinak bychom se výběrového řízení neúčastnili. S pořádáním akcí tohoto typu máme zkušenosti – jsme například organizátory hudebních cen TV stanice Óčko, a připravit vinobraní pro Znojmo určitě zvládneme,“ ujistila Nosková.
„Přípravě nabídky se věnovalo naše produkční oddělení více než pět týdnů. Jsou to lidé s mnoha zkušenostmi. Kromě bohatých produkčních zkušeností máme také dobré schopnosti při zajišťování sponzorů i mediálních partnerů. Stačí se podívat na stránky našich akcí. Věříme proto, že dokážeme garantovat dodání celého rozsahu zakázky za uvedou cenu,“ řekl Polouček.

Komise složená ze zástupců města i Znojemské Besedy vybere vítěze soutěže už v pátek. „Poté začne běžet patnáctidenní odvolací lhůta. Pokud se nikdo neodvolá, mohli bychom podepsat smlouvu s vítězem v druhé polovině června,“ doplnil ředitel Znojemské Besedy Dušan Varga.

Autor: Daniel Smola

1.6.2011 VSTUP DO DISKUSE 26
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

V Popicích u Znojma vzniká muzeum Charlese Sealsfielda
7

Znojmo dostalo darem dům Charlese Sealsfielda

Videosouhrn Deníku – středa 13. prosince 2017

Videosouhrn SPECIÁL: Česko zpívalo koledy. Podívejte se

Bezpečně i v noci. V Brně vznikla první učebnice jízdy autem za tmy

Brno /ANKETA/ – Unikátní učebnici zaměřenou na jízdu v noci vytvořili experti z Ústavu soudního inženýrství Vysokého učení technického v Brně. Příručka teď míří do českých autoškol. Poradí řidičům například v tom, jak ve tmě zabránit srážkám s chodci.

Placené parkoviště? Místní budou mít v Mikulově přednost na úkor turistů

Jižní Morava – Největší problém je, že nikdo neví, jak se má systém parkování změnit. Tak reagoval na plánované dopravní změny v Mikulově na Břeclavsku tamní obyvatel Michal Solařík. A není jediný. „Na městském facebooku lidé v diskuzi marně hledají odpovědi,“ prohlásil. Mikulov hodlá pomoci místním. Ty upřednostnili i při parkování v centru Znojma.

Lucrezia se Zonygou oživí pověst O obří hlavě

Znojmo - Kouzlu rytířské doby propadl Antonín Maceček před sedmnácti lety. Založil kapelu Lucrezia Borgia, pořídil dobové kostýmy a společně se svými muzikanty je vítaným zpestřením historických akcí či hudebních slavností. Jejich muziku lze přirovnat k historizujícímu folku. Nyní se Maceček rozhodl zhudebnit znojemskou pověst O obří hlavě. „Těsně před Vánocemi vyjde dlouho slibované nové dvojcédéčko se zhudebněnou pověstí,“ prozrazuje Maceček.

Hladík v brance seděl, spal a dělal si srandu. Znojmo zkoušelo doplňkové sporty

Znojmo – Tak trochu smolař. Znojemský záložník Jan Hladík ani jednou neokusil chuť vítězství v doplňkových sportech, kterými si znojemští fotbalisté zpestřili poslední tréninkový týden po konci podzimní části druhé ligy.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT