Nová podoba etiket a propagace firmy jde ruku v ruce se sepjetím s regionem. „Znovín vždy patřil k propagátorům moderních vinařských technologií a k inovátorům v oboru. Hrdě jsme se vždy hlásili ke Znojemsku, zákazníci s námi mohli poznávat viniční tratě. Vše jsme do naší nové komunikace promítli a značku zmodernizovali,“ představil změnu ředitel společnosti Karel Matula.

Komunikace Znovínu směrem k zákazníkům pracuje s novým pojmenováním jednotlivých vín. Dostupnější řady nesou lidovou formu názvů. Lidé mohou koupit lahve s víny tak, jak o něm mluví se svými přáteli. Dají si tak Rýňák, Vlašák, Veltlín nebo Šeďák.

Názvy vín také nově doplňují specifikace oblasti odkud pocházejí. Příkladem mohou být Ryzlink rýnský ze Šobesu, Tramín červený od Tří dubů nebo Neuburské z Podhoří. Na jednotlivých řadách vín se objevují motivy inspirované krajinou Znojemska.


Nahrává se anketa ...

Znovín přinesl jako první na Znojemsko vinařský turistický program, mezi prvními vinařstvími otevřel e-shop se zásilkovou službou a vdechl život části Louckého kláštera ve Znojmě.

Společnost loni oslavila třicet let, v současné době hospodaří na více než pěti stech hektarech vinic, což ho řadí mezi největší vinařství v České republice. Vína ze Znovínu slaví úspěchy na domácích i zahraničních vinařských soutěžích.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Šlapání hroznů, kapely a plné nádvoří. Znojmo bavil Burčákfest v Louce

Burčákfest v areálu Louckého kláštera ve Znojmě lákal na burčák, víno, muziku i soutěž ve šlapání hroznů. | Video: Deník/Ilona Pergrová