Nová podoba etiket a propagace firmy jde ruku v ruce se sepjetím s regionem. „Znovín vždy patřil k propagátorům moderních vinařských technologií a k inovátorům v oboru. Hrdě jsme se vždy hlásili ke Znojemsku, zákazníci s námi mohli poznávat viniční tratě. Vše jsme do naší nové komunikace promítli a značku zmodernizovali,“ představil změnu ředitel společnosti Karel Matula.

Komunikace Znovínu směrem k zákazníkům pracuje s novým pojmenováním jednotlivých vín. Dostupnější řady nesou lidovou formu názvů. Lidé mohou koupit lahve s víny tak, jak o něm mluví se svými přáteli. Dají si tak Rýňák, Vlašák, Veltlín nebo Šeďák.

Sobota patřila ve Vrbovci vinařům, milovníkům vína i tradic. Spolek přátel Hroznové kozy tak zakončil sériíi podzimních akcí.
Za vínem a tradicí. Vrbovec otevřel sklepy a slavil vinobraní. S Hroznovou kozou

Názvy vín také nově doplňují specifikace oblasti odkud pocházejí. Příkladem mohou být Ryzlink rýnský ze Šobesu, Tramín červený od Tří dubů nebo Neuburské z Podhoří. Na jednotlivých řadách vín se objevují motivy inspirované krajinou Znojemska.


Nahrává se anketa ...

Znovín přinesl jako první na Znojemsko vinařský turistický program, mezi prvními vinařstvími otevřel e-shop se zásilkovou službou a vdechl život části Louckého kláštera ve Znojmě.

Společnost loni oslavila třicet let, v současné době hospodaří na více než pěti stech hektarech vinic, což ho řadí mezi největší vinařství v České republice. Vína ze Znovínu slaví úspěchy na domácích i zahraničních vinařských soutěžích.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Šlapání hroznů, kapely a plné nádvoří. Znojmo bavil Burčákfest v Louce

Zdroj: Deník/Ilona Pergrová