Je na nich prázdná láhev, ze které vývrtka tahá okurku místo korku. Plochu doplňuje nové logo Znojma se sloganem „město s přívlastkem“ a motto: „Přijeďte… nabízíme víc.“ (Ve formátu pdf si billboardy můžete stáhnout zde a zde.)

Podle odborníků by reklama mohla přitáhnout pozornost. „Oba billboardy jsou velice zdařilé. Je zřejmé, že je vytvořili lidé se znalostmi. Mohu jim a zadavateli pogratulovat. Billboardy jsou čitelné, jednoduché, úderné a výstižné. Prostě profesionální,“ řekl bývalý ředitel Asociace komunikačních agentur a nyní pedagog na Vysoké škole ekonomické v Praze Jiří Mikeš.

Výhrady vůči zvolenému motivu má ale teoretik cestovního ruchu Jaromír Beránek. „Možná zaujme svoji výstředností. Některé motivy, jako například okurka soukaná z lahve, mohou asociovat jiné představy, než autoři pravděpodobně zamýšleli. Zvláštní také je, že láhev je prázdná. Vcelku ale představuje Znojmo jako moderní město, které se nebojí výstřednosti,“soudí.

Jak se líbí billboard vám? Hlasujte v anketě na www.znojemskydenik.cz.

Propagační kampaň města je zároveň vedena i na dalších mediálních frontách. Znojmo sponzoruje předpověď počasí na rádiu Impuls. (Spot si můžete poslechnout zde.) Články o městě se objeví i v magazínech a na turistických webech. Po celé republice, ale také například na mezinárodní lince do Vídně, by měly jezdit autobusy s reklamou lákající do Znojma. (Více o kampani zde.)

Povzbudit cestovní ruch na Znojemsku je jedním z prioritních cílů současné koalice. Město za dvou měsíční kampaň zaplatilo zhruba milion korun. Další peníze investovala radnice do marketingové studie, která by měla ukázat, jaké turisty Znojmo láká, co si o něm myslí a co od něho čekají. (Více informací o připravované studii naleznete zde.)