VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do Znojma láká okurka v lahvi

ZNOJMO - Od začátku července se rozjela velká reklamní kampaň, která má upozornit na město a přilákat do něj více turistů. Kolem důležitých českých dálnic se tak objevila i desítka provokativních billboardů.

3.7.2007
SDÍLEJ:

Reklamní billboard lákající do Znojma.Foto: DENÍK/Archiv

Je na nich prázdná láhev, ze které vývrtka tahá okurku místo korku. Plochu doplňuje nové logo Znojma se sloganem „město s přívlastkem“ a motto: „Přijeďte… nabízíme víc.“ (Ve formátu pdf si billboardy můžete stáhnout zde a zde.)

Podle odborníků by reklama mohla přitáhnout pozornost. „Oba billboardy jsou velice zdařilé. Je zřejmé, že je vytvořili lidé se znalostmi. Mohu jim a zadavateli pogratulovat. Billboardy jsou čitelné, jednoduché, úderné a výstižné. Prostě profesionální,“ řekl bývalý ředitel Asociace komunikačních agentur a nyní pedagog na Vysoké škole ekonomické v Praze Jiří Mikeš.

Výhrady vůči zvolenému motivu má ale teoretik cestovního ruchu Jaromír Beránek. „Možná zaujme svoji výstředností. Některé motivy, jako například okurka soukaná z lahve, mohou asociovat jiné představy, než autoři pravděpodobně zamýšleli. Zvláštní také je, že láhev je prázdná. Vcelku ale představuje Znojmo jako moderní město, které se nebojí výstřednosti,“soudí.

Jak se líbí billboard vám? Hlasujte v anketě na www.znojemskydenik.cz.

Propagační kampaň města je zároveň vedena i na dalších mediálních frontách. Znojmo sponzoruje předpověď počasí na rádiu Impuls. (Spot si můžete poslechnout zde.) Články o městě se objeví i v magazínech a na turistických webech. Po celé republice, ale také například na mezinárodní lince do Vídně, by měly jezdit autobusy s reklamou lákající do Znojma. (Více o kampani zde.)

Povzbudit cestovní ruch na Znojemsku je jedním z prioritních cílů současné koalice. Město za dvou měsíční kampaň zaplatilo zhruba milion korun. Další peníze investovala radnice do marketingové studie, která by měla ukázat, jaké turisty Znojmo láká, co si o něm myslí a co od něho čekají. (Více informací o připravované studii naleznete zde.)

3.7.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Znojemští Orli. Ilustrační foto.

Góly z přesilovek chybí, ví hokejoví Orli před domácím zápasem s Villachem

Ilustrační foto

U Rakšic zahynul pod vlakem muž

Vinařský kroj sklízí úspěchy. Od podzimu si ho objednalo několik desítek lidí

Jižní Morava - Desítky lidí si objednaly historicky první model vinařského obleku, který na podzim představil Svaz vinařů České republiky. Ušít si ho nechal například vinař z Pavlova na Břeclavsku Pavel Krška. „Fyzicky ho ještě nemám, ale určitě je to zajímavá věc, která by mohla přispět ke zvýšení pospolitosti vinařů,“ myslí si Krška, který je zároveň ředitelem Národního vinařského centra ve Valticích na Břeclavsku.

Nahradí nabíječku i wi-fi. Chytrá lavička v Mikulově inspiruje další města

Jižní Morava - Je to dobrá věc. Tak hodnotí chytrou lavičku v Mikulově na Břeclavsku jeden z dvojice tamních youtuberů Pimps Karel Šrámek. Od listopadu stojí nová technická vymoženost u základní školy v ulici Hraničářů. Zájemci si tam mohou zdarma dobít telefon nebo se připojit bezdrátově na internet.

Tabla prvňáčků: představíme školáky ze Základní školy Lesonice

Jižní Morava – Spolu se začátkem nového školního roku odstartoval ojedinělý projekt Deníku, který má ambice stát se stejně oblíbeným a úspěšným, jako jsou například Miminka – pravidelné série fotografií novorozeňat z českých porodnic. Seriál s fotkami prvňáčků najdete vždy ve středečním tištěném vydání Deníku Rovnost.

Cyklisté se vyhnou ucpanému městu. Po sedmi kilometrech nových cyklotras

Břeclav - Hlavně bezpečí pro cyklisty slibuje sedm kilometrů nových cyklotras, které nyní vznikají na opravených hrázích kolem toku Včelínek a odlehčovacího ramene řeky Dyje v Břeclavi. Propojí cestu z centra města do místních částí Poštorná a Charvátská Nová Ves bez toho, aniž by musel cyklista projíždět pod náporem aut ucpanou Břeclaví. Hotovo má být už do konce podzimu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT