Tvůrci projektu ze Znojemské besedy předávali zkušenosti na konferenci Moravia Convention Bureau fam trip, kterou pořádala jihomoravská Centrála cestovního ruchu.

„To, že právě náš projekt vnímají jako ideální restart je pro nás jasný impuls, že v takových krocích, které nás propojují s podnikateli, musíme pokračovat,“ řekl František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, který se živého vysílání fam tripu účastnil z brněnského studia.

Znojemští inspirovali ostatní pracovníky v turistice vedle brněnských Lidi z baru, Brno Fair City, Brno region a Tři vinaři. Celou akci sledovaly více než dvě stovky hostů z oboru cestovního ruchu, i ze zahraničí. „Rozhodli jsme se jít touto zatím neprošlapanou cestou takzvaného hybridního eventu, při kterém se střídají živé vstupy hostů s předtočenými videi i přímé schůzky účastníků. Výsledkem jsou i nově navázané spolupráce, uvedla ředitelka CCR JM Pavla Pelánová.

Znojemská Beseda se nedávno stala Lokální organizací destinačního managemntu agentury CzechTourism a Ministerstva pro místní rozvoj. Znojemská Beseda se tak stala teprve pátou organizací v České republice, která na tuto certifikaci dosáhla. „Projekt Máš to zadax umožňuje turistům za drobnou útratu v zapojených podnicích získat poukázky, které jim volně otevřou brány jakékoli vybrané znojemské památky,“ přiblížil František Koudela.