„Přestane jezdit poslední spoj na Moravské Budějovice, který odjížděl po deváté večer a po celou platnost grafikonu bude zachována lokálka do Hevlína. Jinak zůstává počet vlaků stejný a časy odjezdů se budou měnit nanejvýš v řádu minut,“ řekl šéf drážního krajského centra osobní dopravy Pavel Karšulín.

Ještě téměř do konce platnosti příštího jízdního řádu bude pokračovat modernizace trati do Šatova. Přímé vlakové spojení s Vídní dráhy obnoví pravděpodobně zhruba za rok. „Vlaky budou od prosince příštího roku jezdit v stávajícím rozsahu,“ dodal Karšulín.

Významnějších změn by se cestující na Znojemsku podle jeho odhadu mohli dočkat s postupným rozšiřování krajského integrovaného dopravního systému, který by Znojemsko měl zahrnout do půldruhého roku. „S tím by se mohly napravit i některé dosavadní nedostatky a cestující by měli získat nové možnosti a spoje,“podotkl Karšulín.