Lidem vadí třeba stávající křižovatka ve tvaru písmene V mezi kasárenskou křižovatkou a Znojmem. „Proč to nešlo vzít rovně, však tam bude nehod, úplný nesmysl,“ poukázala Žaneta Nováková. „Myslím si, že rozjetý kamion to tam nevytočí,“ dodala Eva Vocílková.

Řidič Jan Neužil upozornil na špatný výhled při výjezdu z obchvatu k nemocnici. „Na přijíždějící auta od Únanova nejde pořádně vidět přes svodidla. Dají se tam čekat nehody,“ řekl Neužil.

Expertovi na cyklodopravu vadí Čestmírovi Valovi kromě chybějících plánů na cykslostezku pod novým mostem u Přímětic také sjezd na obchvat od Únanova. „Všude ve světě se na takovou trasu sjíždí doprava, jen u nás doleva. Je to neuvěřitelný paskvil,“ zlobil se.

Podle policejního dopravního inženýra Jiřího Latnera jde v případě křižovatky před Znojmem od Prahy o dočasné řešení. „Časem bude křižovatka vypadat jinak,“ naznačil Latner s tím, že tato křižovatka má navádět auta především na Znojmo.

Podle mluvčí Ředitelství silnic, které obchvat staví, se křižovatka změní zároveň se stavbou kruhového objezdu na kasárenské křižovatce. Ke kritice napojení na obchvat od Únanova sdělila, že se časem čeká pokles počtu aut v tomto místě. „Jedná se o provizorní stav. Po dokončení celého obchvatu význam tohoto odbočení výrazně poklesne,“ reagovala Nina Ledvinová.

Kritika se snáší také na absenci sjezdu zpět na Znojmo před kasárenskou křižovatkou. „Tento směr jízdy je velmi nepravděpodobný. Vozidla jedoucí po obchvatu mají pro odbočení do této části Znojma využít křižovatku Přímětická. Návrhy vždy poléhají ekonomickému posouzení a návrh direktní rampy, která by automobily na této křižovatce vracela prakticky zpět, by nebyl rentabilní,“ sdělila mluvčí Ledvinová.