Právě zahájená kampaň nese jméno Znojmo chutná. „Jde o program rozplánovaný na nejméně dva až tři roky, do kterého budeme zapojovat další partnery, abychom co nejvíce rozšířili nabídku zážitků, za kterými budou lidé do Znojma přijíždět,“ popsal ředitel Znojemské Besedy František Koudela.

Jak dodal místostarosta Znojma Jan Grois, pro kampaň budou důležité sociální sítě. „Zajímá nás, jak právě turisté Znojmo vidí, kde oni najdou své zážitky. A jak je budou sdílet. Proto se těším, že své fotky budou sdílet například na sociální síti Instagram, kde jsme založili účet ´#znojmochuta´ a těšíme se také na všechny snímky, které návštěvníci budou sdílet právě s tímto označením, takzvaným hashtagem,“ řekl Grois.

Kampaň podpoří také billboardy, reklama na nádražích a informační materiály.