Staré reklamy na největší slavnost v kulturním kalendáři města si všiml například starosta Jevišovic Pavel Málek a podělil se o svůj postřeh na sociálních sítích. „Znojmo ani letos na veletrhu nebylo a připadalo mi, že tenhle obrázek výstižně ukazuje, jaký dojem mohla v návštěvníkovi tradičního veletrhu jeho nepřítomnost zanechat,“ řekl starosta Jevišovic.

Po původu plachty se zastaralým potiskem mezitím už pátral ředitel Znojemské Besedy František Koudela. „Šlo o stánek Cykloklubu Kučera, se kterým jezdí po výstavách řadu let. Od nás letos dostali aktuální plachtu propagující náš program Objevte Znojmo, který je na kolující fotografii také vidět. Prezentovali rovněž městské kolo, které bude novinkou letošní sezony. Pokud jde o starou plachtu na jejich stánku, už jsme je vyzvali, aby ji nadále nepoužívali,“ informoval Koudela.

Manažer cykloklubu Čestmír Vala se proti kritice ohradil. „Fotka musela být pořízená na samotném začátku veletrhu, chvíli před tím, než jsme na banner jako každý rok umístili velké přelepky na suchý zip s aktuálním termínem vinobraní. Děláme to tak na mnoha akcích už řadu let,“ argumentoval Vala.

I on poukázal na nepřítomnost města na veletrhu. „Uprostřed pavilonu P byl velký stánek Znojemského regionálního rozvoje s velkými nápisy o Znojmu a Znojemsku, nikoho za Znojmo tam ale návštěvníci nenašli,“ podotkl Vala.

Koudela připomněl, že beseda se prezentuje jinde. „I nadále si budeme vybírat jednotlivé veletrhy podle počtu návštěvníků ve spíše vzdálenějších místech. Je možné, že Regiontour bude obsazovat nově vzniklá destinační společnost ZnojmoRegion,“ vzkázal.

Druhé kolo prezidentských voleb - herec Zdeněk Junák.
Volební místnosti zavřely. V Brně přišla více než polovina voličů