VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do Znojma bude lákat reklama u dálnice

ZNOJMO - Na několika mediálních frontách bude v létě lákat turisty do Znojma milionová reklamní kampaň města. Billboardy na dálnicích, šoty v rádiu nebo plakáty na autobusech by měly ukázat, že Znojmo není jen městem vína a okurek, ale nabízí i další možnosti.

11.6.2007
SDÍLEJ:

Logo města ZnojmaFoto: DENÍK/Archiv

„Chceme zasáhnout co nejširší cílovou skupinu. Znojmo by se mělo dostat do podvědomí nejen jako město vína nebo vinobraní, ale i jako výborná destinace pro prodloužený víkend, cíl cykloturistů a podobně,“ řekl šéf společnosti, která vyhrála výběrové řízení na uspořádání kampaně, Petr Kofroň.

Od půlky června by se na důležitých dopravních tepnách republiky, jako je například dálnice mezi Prahou a Brnem nebo Prahou a Plzní, měla objevit desítka billboardů, lákajících turisty do Znojma. Kampaň by se měla šířit i na vlnách rádia Impuls, kde bude Znojmo sponzorovat předpověď počasí. Nezapomnělo se ani na internet a tištěná média. Reklama se objeví na turistických webech a stránkách společenských magazínů. Po celé republice, ale také například na mezinárodních lince do Vídně by měly jezdit autobusy s reklamou na město.

„Znojmo má ohromný turistický potenciál, kampaní má možnost zvýšit svoji návštěvnost zhruba o pět až sedm procent,“ soudí analytik cestovního ruchu Jaromír Beránek. Zároveň by to podle něj měl být pouze začátek dlouhodobějšího projektu. „Jinak efekt vyprchá,“ soudí odborník.

Radnice zatím nemá příliš jasnou představu o tom, jací turisté do Znojma jezdí a jakou má image u potencionálních návštěvníků. To by měla změnit marketingová studie, na kterou radní vypsali výběrové řízení. „Studie by nám měla na tyto otázky odpovědět. Zkoumat pozici Znojma bude celý rok, tedy i v období mimo hlavní sezonu,“ řekla mluvčí města Denisa Šipošová. Podle výsledku šetření se radnice rozhodne, jak bude město dál propagovat.

Přijedou odborníci


„Město by si mělo nejdříve ujasnit, co přesně chce propagovat, vytvořit jasnou koncepci a na té trvale stavět,“ soudí odborník na reklamu Jiří Mikeš. Na promyšlenou letní kampaň by podle něj měla navázat daší propagace. To je způsob, jak by radnice mohla přilákat další turisty.

Jedním z cílů kampaně je naplnit znojemské hotely i mimo hlavní sezonu. Podařit se to může například díky vědeckým konferencím nebo společnostem, které by do Znojma vozily své zaměstnance na školení. Lze také zvát dobré zákazníky kvůli představení nových produktů nebo jen k utužení dobrých partnerských vztahů. „V Česku funguje více než tisíc firem pod zahraniční kontrolou. Ty mají velký zájem tyto služby využívat,“ doplnil Beránek.

Právě tyto zákazníky by měla do Znojma přilákat speciální akce, v rámci které přijede zhruba stovka odborníků z této oblasti.

„Chceme jim ukázat přímo na místě, co Znojmo nabízí,“ řekl Kofroň. Celou kampaň jeho firma vnímá jako první krok, na který se v příštích letech bude navazovat.

11.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Stavebnictví - Stavebnictví Stavební dělník 14 000 Kč

Pomocní pracovníci v oblasti těžby a stavebnictví Pomocný stavební dělník. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 14000 kč, mzda max. 15000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: pomocné práce při stavbě střech, práce ze země 2 m výška / nikoliv ve výškách/, příprava materiálu pro stavbu střech, práce venku, inf. tel.. Pracoviště: Železo morava střechy, s.r.o., Hakenova, č.p. 3604, 669 02 Znojmo 2. Informace: Igor Sedlačko, +420 602 493 823.

Bankovnictví a finanční služby - Bankovnictví a finanční služby Pokladní 20 000 Kč

Pokladníci v organizacích. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Turnusové služby, úvazek: . Mzda min. 20000 kč, mzda max. 22000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: PC uživatelsky -Exel, zkušenosti se zpracováním hotovosti - výhodou,. Pracoviště: Freeport leisure (czech republic) s.r.o., 669 02 Znojmo 2. Informace: Dita Němcová, +420 602 389 036.

Gastronomie - Gastronomie Kuchař/pizzař 18 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů). Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Turnusové služby, úvazek: . Mzda min. 18000 kč. Volných pracovních míst: 2. Poznámka: Klasické kuchařské práce při přípravě hotelové stravy, praxe výhodou, doprava vlastní, inf. p. Balíková.. Pracoviště: Vojenská zotavovna dyje - středisko bítov, 671 10 Bítov. Informace: Jitka Balíková, +420 728 780 461.

Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství - Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství 12 200 Kč

Pomocní pracovníci ve smíšeném hospodářství. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 12200 kč. Volných pracovních míst: 8. Poznámka: informace telefonicky na tel. 773699733 p. Čápek. Pracoviště: Kbb internationale s.r.o. - pracoviště božice, 671 64 Božice. Informace: Radek Čápek, +420 773 669 733.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Znojmo poprvé pořádalo mistrovství republiky dívek a žen ve sportovní gymnastice ve výkonnostních stupních. Veronika Kubošná (na snímku) cvičí prostná.
41

Gymnastický šampionát ve Znojmě se blýskl vicemistryní Veronikou Kubošnou

Strážnice o víkendu žila třiasedmdesátým folklorním festivalem. Jak slaví své hody, přijeli do Strážnice předvést krojovaní z Vracova.
30

Vracovští předvedli ve Strážnici hody, Maďarky nesly na hlavách lahve

Krásky z Brazílie, Kostariky i Evropy? Vyberte nejhezčí fanynku skupiny E

Fotbalové mistrovství světa v Rusku neprovázejí jen nádherné útočné akce a góly, ale i krásné ženy na tribunách či ve fanzónách. Do konce června vám budeme nabízet nejsympatičtější fanynky týmů z každé skupiny. Můžete hlasovat pro vaši favoritku, vítězky pak postoupí do finále, v němž se „utkají“ o pomyslný titul Miss šampionátu.

TOP 09 a Svobodní jdou do podzimních voleb společně. Jako Znojmáci

Znojmo – Na koaliční spolupráci, která vyústila ve společnou kandidátku politických stran TOP 09 a Svobodných a také nezávislých kandidátů, se dohodli komunální politici ve Znojmě. Do podzimních voleb půjdou pod názvem Znojmáci.

Na vypracování strategie sportu mají jihomoravské obce čtrnáct dní

Jižní Morava - Sportoviště v obci, plán jejich rozvoje na deset let i zájmy obyvatel. Strategii sportu nejen s těmito informacemi musí jihomoravské obce zpracovat do dvou týdnů. Bez ní přijdou o krajské i státní dotace na chod nebo údržbu sportovišť. Pokutovány ale nebudou.

Vinaři a sadaři pomáhají syslům. Odměnou je pro ně známka

Jižní Morava /INFOGRAFIKA/– Celozatravněný vinohrad a odlehlost od míst, kde půdu zemědělci více obhospodařují. Ideální podmínky má sysel obecný ve vinici Vinařství Špetíci v Hnanicích na Znojemsku. Je jedním z dvaceti vinařství, které mají speciální známku Sysli na vinici. „Sysel má u nás dobré útočiště, protože tam nejezdí tolik techniky jako jinde,“ poznamenal Jiří Špetík.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT