V prvních dvou týdnech po znovuotevření utratili podle Kovandové zákazníci šedesát milionů korun. Do Freeportu v prvních týdnech dorazilo o čtyřicet procent více českých zákazníků a tržby tak dosahují loňské úrovně. „Naši čeští zákazníci projevili velkou nákupní chuť a patří jim velký dík za věrnost, že k nám přijeli. I nyní je zájem o nákupy u nás vysoký i přes to, že k nám nemohou dorazit zákazníci z Rakouska,“ řekl Procházka. Dodal, že outlety jsou ideální právě pro dobu krize. „Cena veškerého, i značkového zboží u nás začíná s již třicetiprocentní slevou z běžné ceny, a každá sleva tak zlevňuje zboží o další desítky až tisíce korun,“ dodal Procházka.

Freeportu se stejně jako ostatních obchodů týkají vládní hygienická opatření. Ta platí i pro kavárny a restaurace, které se v prostorech obchodního centra otevřely 25. května. Na deseti stanovištích jsou rozmístěny bezkontaktní stojany s dezinfekcí a k dispozici je i pracovník, který dohlíží na dodržování hygienických nařízení včetně povinných rozestupů mezi lidmi. Outlet v Hatích pamatuje i na ty, kteří si doma zapomenou roušku. „Hned od prvního dne otevření máme k dispozici rouškomat. Ukázalo se, že to bylo dobré rozhodnutí, o jednorázové roušky je velký zájem,“ potvrdil Procházka.