Karel Semotam je šest let ve funkci vedoucího marketingu Znojemské Besedy, v posledních letech také v pozici zástupce ředitele. „Odborné zkušenosti má mimo jiné ze soukromých kulturních provozů, zahraničních spoluprací a také z vlastní činnosti v oblasti produkce a marketingu,“ informovala v tiskové zprávě Lenka Pikartová, který má na radnici na starosti sociální sítě.

Město má před sebou několik rozpracovaných projektů. „Budeme mimo jiné nadále prohlubovat spolupráci s podnikateli v oblasti cestovního ruchu. Důležitým úkolem bude uvést do provozu kulturně kreativní centrum Jízdárny, která se nyní rekonstruuje. Budeme pracovat na tom, aby Znojmo bylo atraktivním místem pro místní obyvatele i pro turisty, kteří se budou vracet,“ zmínil Karel Semotam.

Znojemskou Besedu společně s Františkem Koudelou a týmem spolupracovníků vytvarovali do moderní organizace, která udává trendy. „Připravuje desítky akcí včetně Znojemského historického vinobraní, ale také pod ni spadají všechny turistické provozy, Městské divadlo a je navíc důležitým motorem pro rozvoj cestovního ruchu ve Znojmě. Je důležité, aby mohl tým Besedy fungovat samostatně a mohl dál pracovat na stávajících i nových projektech,“ shrnul starosta města František Koudela.

Karel Semotam od roku 2018 vede marketingový tým Znojemské Besedy, v posledních letech také jako zástupce ředitele. Věnuje se novým přístupům kreativní komunikace, vede studentské práce a spolupracuje na workshopech v oblasti PR. Tvořil komunikační strategie pro česko–norské kulturní projekty, hudební klub a divadla. Je spoluautorem projektu pro restart cestovního ruchu Znojmo Zadax a kreativních kampaní nejen pro propagaci města Znojma. Aktivně se věnuje copywriterské práci a hudbě.

Minulý ředitel František Koudela vedl Besedu dest let.