VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Znojmo vybralo agentury na propagaci a techniku pro vinobraní

Znojmo - Technický servis a propagaci pro znojemské vinobraní obstarají agentury z Brna a Prahy. Vítěze dvou tendrů vybrali ve středu radní. Beseda ušetří milion korun.

3.5.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotografie.Foto: DENÍK/Dalibor Krutiš

Sami a levněji. Tak mohou představitelé Znojma shrnout manažerské pravidlo pro letošní vinobraní. Ve středu znojemští radní vybrali firmy, které Znojemské Besedě pomohou s propagací a technickým zajištěním zářijové slavnosti vína. Z výsledků tendrů plyne, že soutěž srazila očekávanou celkovou cenu čtyř milionů korun za obě zakázky o čtvrtinu.

„Soutěž na zajištění propagace vyhrála pražská agentura Knowlimits s cenou milion tři sta tisíc korun, druhou zakázku na technické zajištění získala za cenu milion sedm set tisíc agentura Propag servis z Brna," informoval místostarosta Znojma Jan Grois.

Dodržení ceny i kvality odvedené práce si město podle něj hodlá ohlídat. „Jsem si jist, že si firmy pečlivě prostudovaly zadávací podmínky a spočítaly, co mohou v požadované kvalitě nabídnout. Kritéria a požadavky jsme nastavili tak, aby odpovídaly našim nárokům na Vinobraní, a jejich plnění firmami budeme samozřejmě náležitě kontrolovat," dodal místostarosta.

I když Beseda na žádost firem o týden prodloužila lhůtu pro podání nabídek, o zakázky nakonec soutěžila jen menší část agentur, které o tendrech uvažovaly. Pro každou ze soutěží město obeslalo čtyři firmy, další si vyžádaly zaslání podmínek. „Zájem o výběrové řízení mělo dohromady jedenáct různých firem. Nakonec ale soutěžily jen tři firmy na reklamu a jedna na technické zabezpečení. Žádná bohužel nebyla ze Znojma. S agenturami se začneme domlouvat na jejich úkolech, například nový web vinobraní by měl začít fungovat koncem května, od července začneme s prodejem vstupenek," řekl ředitel Besedy Dušan Varga.

Hlavním organizátorem vinobraní je letos poprvé Znojemská beseda, která má v rukou celý historický i kulturní program. Od vybraných agentur poptává zajištění propagace v médiích a na reklamních plochách či distribuci vstupenek a také obstarání stavby pódií, včetně hlavní tribuny, jejich ozvučení a osvětlení, instalaci velkoplošných obrazovek či zabezpečení mobilních toalet.

Mezi těmi, kdo po dlouhém počítání nakonec účast v soutěži vzdal, byl  Luboš Vitanovský, šéf agentury, která se na organizaci vinobraní mnohokrát podílela. „Pečlivě jsme spočítali obě zakázky a nakonec jsme dospěli k závěru, že se do kalkulací prostě nevejdeme. Ten, kdo dostane na starost technické zabezpečení, by totiž například musel prakticky všechnu požadovanou techniku vlastnit, aby si mohl dovolit neúčtovat příslušné nájmy zařízení. Vítězům  v každém případě přeji mnoho zdaru, aby odvedli dobrou práci. Samotnému vinobraní pak přeji, aby dopadlo lépe, než loni a udrželo si léta budovaný věhlas a prestiž," reagoval na výsledky tendru diplomaticky Vitanovský.
Zatímco Beseda a týmy vítězných firem mají plné stoly a počítače plánů na letošní svátek vína, po úřadech a soudech ještě kolují spory z předešlých ročníků.

Nejvyšší správní soud nedávno potvrdil pokutu padesát tisíc korun uloženou antimonopolním úřadem za dělení zakázek při zadávání organizace  částí vinobraní před třemi lety. Nyní bude  analyzovat správní řízení, ve kterém úřad  posuzoval tendr na pořádající agenturu pro předloňskou slavnost. V březnu nabylo právní moci rozhodnutí, jímž potvrdil sankci dvě stě tisíc korun za pochybení při zadávání soutěže. „Chystáme správní žalobu a jednáme o odložení splatnosti pokuty do doby, než o celé věci rozhodne soud," zakončil Varga.

Autor: Martin Moštěk

3.5.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Znojemský městský pivovar vede třiačtyřicetiletý rodák z Brna Miroslav Harašta.

Šéf pivovaru: V ležáckém tanku máme raritu. Má speciální chmel a vinnou kvasnici

Tradiční hody ve Vracově začaly novým českým rekordem. V průvodu prošlo 566 účastníků oblečených v místních krojích.

V rekordním hodovém průvodu kráčelo přes pět stovek lidí. Ve vracovském kroji

Pojezný k neúspěchu ve volbách: Lidé se obrátili na populistické strany

Hodonín /ROZHOVOR/ – Po krajských volbách vedl jihomoravské komunisty jako jednička i do sněmovny kyjovský učitel a městský zastupitel Ivo Pojezný. Šestapadesátiletý poslanec ani přes obhajobu mandátu neskrýval zklamání. „Výsledek pod deset procent považuji samozřejmě za neúspěch. Doufal jsem ve třetí místo,“ řekl lídr komunistů, kteří v parlamentu ztratili osmnáct mandátů. Na jižní Moravě pak přišli o polovinu poslanců.

Nová vláda bude průšvih, nebo velký průšvih, říká Pirát Radek Holomčík

Jižní Morava /ROZHOVOR/ - Ve volbách do poslanecké sněmovny skončili Piráti na třetím místě. „Výhra ANO znamená dlouhodobé selhávání demokratických stran,“ říká nový jihomoravský poslanec a Pirát Radek Holomčík.

Velká poslanecká rošáda: za jižní Moravu zůstane jen devět politiků

Jižní Morava /FOTOGALERIE, VIZITKY POSLANCŮ/ – Jihomoravské poslance čeká velké střídání. Křeslo získá čtrnáct nových politiků z kraje. Dvanáct ze stávajících poslanců za jižní Moravu končí ve sněmovně úplně, devět zůstává.

Volby 2017: ANO na jižní Moravě ovládlo všechna okresní města

Jižní Morava – Podobně jako na celostátní úrovni ovládlo volby na jižní Moravě hnutí ANO 2011. Jeho vítězství však nebylo tak drtivé jako v celé republice – v kraji získalo 27,4 procenta hlasů. Následuje ODS s 11,8 procenty hlasů, třetí je SPD s 11,6 procenty. Další byli Piráti, KDU-ČSL, ČSSD, komunisté, TOP 09 a Starostové a nezávislí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení